onsdag 4. november 2009

Dirty laundry

Mitt dirty laundry finnes nå her:


Jeg hadde ei kjip ei i metall før, men fikanta små hull i, dreiv å skar meg på den i eininga! :P
Denne fant jeg på obs, 99 kr, det kunne jeg leve med! Hadde ikke villa laga den for det jeg i alle fall! :-O
Fornøyd er jeg i alle fall!! :D


Såååh, hvordan går det da på det fuktige kjøkkenet? Det skal komme fagfolk å rive gulvet så snart som mulig så tørkinga får starte.
Det vi er uenige i er om de skal legge ny parkett på både kjøkkenet og stua, eller bare kjøkkenet. Det er en selvfølge at det skal legges på kjøkkenet, der er det jo ødelagt, men vi vil jo som jeg tidligere nevnte at de skal bytte ut på stua også, siden det går i ett. Det er ikke de villig til (SJOKK), de vil legge en fuge mellom stua og kjøkkenet, de mener "det blir så bra så".
Siden vår parkett har vært på i noen år har den skifta litt farge, som parkett gjør, og det er nærmest umulig å finne akkurat likt. Da jeg kommenterte det svarte mannen som var her at "Om et års tid vil det sannsynligvis ikke vises noen forskjell"... Neimen, vettuva, det synes jeg IKKE hørtes greit ut! Så nå er vi i gang med å dra inn borettslagsstyre og slikt.. Åh, som jeg hater å gnåle på ting! Følger meg skikkelig heksete, men man må jo nesten være det for å ikke bli overkjørt! :-O Uhørt...

11 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Hehe..Måtte le litt..Hadde ikke giddet lage den for den prisen jeg heller!!hehe..
Kjempe fin kurv! Og lykke til videre med gulv prosjekte..

Klem

Shabbycharm sa...

ja stå på ,de pröver seg hele tiden,spare penger,spare penger er det eneste de kan gnåle om. nei k..s meg en vis plass sier jeg bare. du må aldrig la deg overkjöre av slike folk. stå på som sören.vil jo bli mye finere og en helhet.
klem bella

Karna sa...

Det var jo rett og slett et kupp...skulle hatt flere slike jeg....hmmm....kanskje det blir en liten tur innom obs i dag da...he,he...God helg!

Villa von Krogh sa...

Søta da. :) STÅ PÅ!
Den som intet våger intet vinner...
U know! Gullrekka og sofakos fra meg.

Christine Louise sa...

Stilig :)

Ha en flott helg.

Klem fra meg..

Myhome sa...

Kjempefin kurv!!!
Ønsker dere masse lykke med kampen om gulvet, og riktig god helg!!!
Klem Anita

Shabby Charm sa...

Den så helt nydelig ut! Det var et kupp.

God helg klem fra Maia

Ninas Drops sa...

UHØRT ja!!!!!
Fysjom... enig med du..hvorfor kan ikke noen slike ting gå litt smooth!! Grr...stå på Datt.
Kurven var fin den, og du..je må si meg enig i at det slettes ikke ser så morsomt ut å lage den fra skrætsj...helt klart ikke.
Her regner heldigvis snøen bort...men synes jo litt synd på Lille Pastill og hennes venninne Farin...de lager nemlig snømann..og det ser litt tungt ut akkurat nå..hihi.
GOd lørdag til deg fra meg=)
drops

Missfryd sa...

Lykke til meg gulvet...!!!
Og fortsatt god helg:-) Klem Ingrid

Blandet loft sa...

Ja så fin kurv! skjønner godt du slo til på den ja.

Oi.. Ja lykke til med gulvet datt :-) og stå på!

siren sa...

Nyydelig kurv, helt likens som min bare at jeg har stoff inni! :)