mandag 16. november 2009

Coming home...

...er vanligvis herlig! Men ikke i dag!! Jeg sov så himla dårlig i natt, kl var over 3 sist jeg så på klokka, det ble under 4 timer det! Og Datt, hun trenger MASSE søvn for å være trivelig... Hehe...
Jaja, etter jobb på mandager så handler vi mat for hele uka, så vi var hjemme seinere enn vanlig. Jeg visste at det var ganske ryddig her hjemme, kjøkken-gulv-prakk tatt i betraktning... Derfor ble jeg litt overraska når jeg kom inn døra og dette var synet som møtte meg:


Det lova jo ganske dårlig, så jeg trippa fort inn på kjøkkenet! Slik var det når jeg klaga sist. Hah, det kunne jeg spart meg! Nå:


Neeeeeei!! Hva i svarte har de gjort?? Jo, de har skrapa av gulvbelegget også nå! Ingen sa noenting til oss om at de skulle gjøre det, er ikke det vanlig...?? Da ville jeg jo flytta ut av kjøkkenet selv, jeg er jo i grunnen ganske hysterisk redd for en del av tingene mine! :P Ikke har vi hørt noe om hvor lenge det må være slik heller, vi får vel ringe i morgen! Oppdaga forresten at micro'n vår hadde falt i gulvet under riving uten at noen sa noe om det heller, nå går det ikke an å stille tia! Hehe...



Tallerkenhylla mi!! Og fatene som sto oppi som jeg har arva og har helt angst for at skal ødelegges, heldigvis er de like hele! :P Puffen min oppi bloggestolen min! Hærreminhatt, galskap... Hehe...

Og skuffene i skapene som fortsatt står på plass går visst ikke igjen heller... Hehe, greit, bare ei da! :P



Huff, det virker som om jeg aldri blir ferdig med denne unblogable-utfordringen jeg... Sorry folkens! :P

25 kommentarer:

Mor og datter sa...

hei!
Ja, du får sjekke ut fjernadopsjonene ;)
Ååååh hvilket synd å komme hjem til.. off! skjønner godt at du er redd for tinga dine.. man vil jo flytte opå tinga sine selv..
Off håper dette fikser seg fort!!
hmm ha en fin mandagskveld?om det går ?
klem

Babb sa...

Oioioi, strøkent i huset mitt i forhold... Og det sei litt!! Men bli bra te slutt sjø:-)

Cecilie sa...

Huff, kan tenke meg at det ikke akkurat var gøy å komme inn i hus med slikt kaos.. Får håpe det snart kommer i orden! :)

Ønsker deg en god uke!

Klem, cecilie

Mor og datter sa...

hehe så utrolig bra!! Jeg må få høre mer om de trenger deg på dette herberget!!Så utrolig morsomt å kunne hjelpe til med sånne ting!! :)
Liker at folk vil jobbe med dyr,det gjør jeg og når jeg kan og har mulighet!!
klem

Beate sa...

he,he. jeg kan ikke annet enn å le... du skriver så morsomt...
men, stakkars deg da! enda godt at tingene dine er like hele!!

klem Beate

Ingunn sa...

Huff. Godt det blir fint igjen en dag.

Klem Ingunn

Wenche sa...

Ojojoj. dere bor jo mitt i en byggeplass. vel,...alt har sin overgang,.. får håpe denne kommmer kjapt.
Ha en super duper uke:)))

Blandet loft sa...

haha. du er nå søt du Datt :-) Klager og blogger om ting ingen blogger om. JEG LIKER DET! du er ekte vare du. Hihi
Og litt medlidenhet: det virket ikke så utrolig greit nei.. denne dagen din, Uff.. og det gulvet, virket heller ikke så greit. Håper det fikses snart!

Klem fra BlandetLoft

Crinoline sa...

Lite søvn og så komme hjem til dette.Stakkars dere,men du skriver så festlig om det.

MeyBiMe sa...

Takker for gratulasjoner av nissene mine i bloggen min :-D !!!!!
Lykke til med gulvet ditt da :-)
Håper det blir bra til slutt!!!!
KLEM

Hege sa...

Hjeelp!!
Kaos blir fint til slutt, det vet jeg:-)
Takk for hyggelig kommentar og omtanke:-)
Ha en fin kveld, klem Hege.

Guttemamma sa...

...du leder faktisk..stakkar,synes synd på deg:-(

Myhome sa...

Åååh..stakkars dere! Håper disse håntverkerne er effektive så dere snart får komme iorden igjen!!!
Klem Anita

Karna sa...

Herlighet, stakkars deg, ikke noe kjekt å komme hjem til...men gulvbelegget måtte vel av for å tørke skikkelig vil jeg tro....lykke til med opprydding...misunner deg IKKE....

Ellemeller sa...

Men herlighet, går det an å gjere sånt utan å spørre eigaren først då? Eg hadde fått epileptiske anfall om eg kom heim og såg at framande hadde flytta på tinga mine!! *grøss*

Håper det går fort å fikse det forbaska golvet:)

Anita

Ninas Drops sa...

Neimen stakkars dere...Usj å æsj..
Fikk litt bakoversveis her på deres vegne jeg nå...Fysjom.
Stå på jenta.
Go go go.
Drops

Missfryd sa...

Skjønner godt det er litt frustrerende å komme hjem til slike ting, men på den andre siden så skjer det jo noe:-) Og det er jo bra, ikke sant?
Lykke til.
Klem fra meg

Home By Virginia sa...

Hei og hopp :)

Huff da, stakkars... Håper du får et fiks ferdig kjøkken til jul da... :P Hi hi
Disse håndtverkerne er altså ikke til å stole på nei... ;) Hold ut...!!! :D

Ha en fortsatt fin uke...

Klem fra Malin Virginia

Kristine sa...

Huff...må innrømme at jeg nesten får litt frysninger når jeg tenker på din frustrasjon, hehe!! Vet så VELDIG godt hvordan du har det..levde sånn i ca 5 måneder jeg, da blir du sprø!! haha ;) og likevel vil jeg ha nytt oppussingsobjekt helst så snart som mulig..skjønn det den som kan! Du får evakuere til soverommet når det blir kristisk ;-) det var min "rene sone" i oppussingstiden!

Beate sa...

hei igjen...
det ligger en liten utfordring til deg inne hos meg... bare hvis du vil altså...
klem Beate

Drømmen om en eplehage sa...

Ja, vi er flere som ler av det bildet. Ser ikke riktig klok ut vet du... hahaha!

Gubba, jeg hadde fått micro anfall selv om jeg hadde "blitt flytta ut" slik. Håper ikke microen er ødelagt da, i så fall må de jo erstatte den!

Ha en fin fin kveld da, og takk for bloggleden!

Klem Tove

Lindas hus sa...

Huff nå synes jeg synd på deg! Blir jo morsom lesing for oss andre,men jeg synes faktisk at de tar litt lite ansvar! Jeg hadde rivd av meg håret og skreket høyt hvis jeg hadde kommet hjem til dette! Håper alt ordner seg for deg;) klem

Polly sa...

Hehe, er den unblogable-greia blitt en forbannelse?! :O) Blir nok bra til slutt....;)

Shabby Charm sa...

Uff da, skjønner du ble fortvilet :)
Lykke til med håndverkerne.
Får håpe de er effektive.

KLEM

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Ojsan! Og litt stakkars deg, ikke kjekt med kaos,men det blir bra til slutt. Hold ut!!!
Klem