søndag 4. oktober 2009

Klanen ut på tur...



(Bilder fra www.savalen.no)

I helga tok pappa og mamma hele klanen med til Savalen Fjellhotell & Spa for å feire min kjære pappas 60-årsdag! Du må tro vi har kosa oss med god mat, tur og masse bassengbading. Vi fikk en hel etasje så å si for oss selv på hotellet, så dørene sto åpne å vi og barna gikk fritt mellom. Når jeg sier at vi fikk en etasje for oss selv mener jeg ikke at mange rom sto tomme, men at vi fylte de fleste... :P Min familie er ganske så svær, det var mamma, pappa, mor(bestemor), min søster med samboer og 3 barn, min bror med kone og 3 barn og min andre bror med kone og 5 barn, 21 til sammen. Den eneste som mangla var min kjære som var på jobbtur i Oslo.
Bilder kommer senere, nå skal jeg chille!

8 kommentarer:

moa sa...

..dette så da ut som en jøst pørfekt helg!
chillen du!!!!

moaklem

Babb sa...

Yess!! Knallhelg:)

Ocean showroom sa...

Dette så lekkert ut! Tenker du har kost deg!
Ha en fortsatt fin søndagskveld!
Klem, Lene

siren sa...

hehe...du fikk meg til å le angående blomsterkommentaren din, morsom! :)
Herlig skap som du har på badet, de føttene på skapet var bare utrolig stili! Tenk hva folk kan få seg til å hive, og tenk hva litt maling gjør!
Siren :)
P.S skulle ønske det var jeg som hadde vært på spa, ser helt herlig ut

Guttemamma sa...

De rike har det godt!!
klæmmers

Balke gård sa...

Å, der er det flott spa-anlegg!!!! Sikkert koselig med storfamilie på tur!!!!

Hege sa...

Så kuul`a,chillen,fniis!
Begynner visst å bli gammel, kunne gooodt ha tenkt meg en UKE på Spa!(Heldige deg!)
Så kjekt å få med ( nesten..) hele familien, koselig:-)
MÅ få se bilder senere:-)
Ha en fin kveld, klem Hege.

Glede sa...

Ååå, som du frister meg med ord og bilder her. Regnet (snøen!!??) pøser ned, og jeg skal gå til innkjøp av termodyner, tøfler og pysj til vinteren. Hihi.. Ser ut som du har kost deg i alle fall! Klem