søndag 25. oktober 2009

*KABOOM*

Sprængstoff! :D


Hva trodde dere...?? At jeg hadde vært slepphendt med med gasskomfyren...? Hehe.. (Nei, jeg har ikke gasskomfyr forresten.... :P)
Jeg skrev jo for en stund siden at jeg kjøpte TO ting da jeg var hos an Angel by my side. Dette er ting nr. 2! :)
Er sååå fornøyd med denne kassen! :D Jeg hadde jo en Pol-kasse på kjøkkenbenken til forskjellige matvarer. Den ble desverre litt for liten til alt jeg ville pakke oppi den. :P Denne kassen er større, så jeg skrubba den og la kjøkkenhåndkleet nedi.


Så stappa jeg nedi alle matvarene jeg (av en eller annen grunn jeg ikke helt vet hva er) liker å ha på benken! Det blir litt rotete med så mye stuff oppi, menmen, noen ting må jo være praktisk også...! :)


Ellers har det vært en rolig helg, det var et par loppis i byen i helga, men jeg kom meg ikke ivei, sørger fortsatt over at min loppe-venn, Glede, har flytta fra byen! Synes det er litt kjipt å dra alene... :P Noen som vil ha "jobben"? ;)

21 kommentarer:

Livet er heeerlig sa...

Kjempekul kasse!!!
Ha en strålende flott søndag
*Siv*

Beate sa...

stilig kasse. har en lignende kasse på kjøkkenbenken min jeg også.

ha en fin kveld
klem Beate

Villa von Krogh sa...

Så fin den var da!
Good søndag snuppa.
Klem A

Tone - Love Eat Pray sa...

Dødsfin! Jeg har også en gammel kasse på kjøkkenbenken, men den har ingen trykk, den er helt ren... Tror ikke den er så gammel heller akkurat, men den SER gammel ut - og det er jo det viktigste ;)

Heldig du!!

Ellemeller sa...

Superfin kasse!!

Eg skulle gjerne ha vore med deg på loppis, det hadde blitt radar-par det;) Men det er litt langt å reise da...

Fin søndagskveld til deg:)

Anita

Lindas hus sa...

Kjempetøff kasse, skjønner godt du er fornøyd:D Og jeg skulle også gjerne ha vært med på loppis med deg, men bor dessverre litt for langt unna...Ha en super duper uke. Klem

Christine Louise sa...

Kjempe flott :)

Linda sa...

Så stilig kasse!
Jeg synes det er helt ok å ha slikt framme når det står i en slik fin kasse!
Vi bor jo i husene våre også så litt praktisk må det være.

Klem Linda

Kristine sa...

Like greit du ikke tok turen syns jeg..hadde vært så kjedelig om vi to skulle stått å sloss om ting, ikke like fredelig og hyggelig som idyllen som råder i Bloglandia, hehe ;-) neida, bare tuller jeg..jeg fikk med meg noen godsaker ja, men jeg syns ikke loppemarkedet var det helt store da, har vært på bedre. Men da gjerne litt ut av byen, Hommelvika f.eks..der var jeg på et helt fantastisk et. Tror det er trikset kanskje ;-) Får du ikke med deg samboer på loppis da? min er med, både som et ekstra par øyne og som bærer, hehe..
du må bare "skrike" ut når det passer for deg å hente gevinstene dine :-) klem

Karna sa...

Slike kasser hadde vi garsjen full av en gang, men nå er de nok borte for lengst...angrer på at jeg ikke tok vare på flere....

Magny sa...

heisann...!

så stilig å bruke dynamittkassen slik! elsker også gamle kasser med tekst!
sønnen min på 17 har slik eunder senga til saker...liker gamle ting han også!

ønsker deg en fiiin dag videre,- så blogges vi!

klem, magny

Blandet loft sa...

Du må vise kjøkkenet ditt da :-) (ingen tvang altså, bare et lite forslag) Hihi
nei altså, jeg mente bare at jeg har.. 4 skuffer på kjøkkenet mitt. For å være nøyaktig. Og det er ikke mange ting man kan ha der :-)

Ha en fin uke Datt.
Også vil jeg bare takke deg for alle fine kommentarer du sprer ut på bloggen min, virkelig koselig. jeg blir like glad vær gang.

Klem fra meg

Modern Country sa...

Åh den er kjempefin!! Så avlang og god størrelse det var på den. Fantastisk flott til lagring av matvarer og flasker på kjøkkenbenken. Har også en selv, fra margarinfabrikken :) Synes det er så moro med de gamle stempelavtrykkene, det får tankene til å vandre noen årtider tilbake i tid.

Ha en god start på uka!
Aina

Kristine sa...

Jeg klarte virkelig være produktiv igår ja! Men idag kommer betalingen...skikkelig stiv nakke og skuldre og hender og fingre som har blitt stukket av nåler overalt...haha. Blir litt vel ivrig der jeg sitter oppi stoffer, målebånd, saks og symaskin!
Det handlenettet har jeg sydd til ei annen venninne på bestilling...men, om du kunne tenkt deg et sånn et så syr jeg gjerne et til deg, bare å si fra så trosser jeg stive skuldre for deg ;-) hehe...

Camilla sa...

hihi jeg skulle gjerne blitt med på loppis, men muligens pittelitt langt å dra..? :-p

Ninas Drops sa...

Jepps dette ble super bra...
Likte den jeg.
Drops

map79 sa...

Hei!
Må bare si at alle klærne jeg har kjøpt er fra "pluss" kolleksjonen til ellos. Jeg er ingen sylfide!!!! ble sur fordi serien til kappahl av en eller annen grunn stoppet på L. Greit at plaggene hadde mye vidde og gode passfasonger, men jeg vil nå allikevel ha en X foral L'en min ;D

Polly sa...

Så flott kasse!!!! Ønsker deg en god uke! :O)

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)


Så fin kasse du har kjøpt deg :-) liker slik :-)

Ha en fin uke :-)

Shabbycharm sa...

hei.digger dissa gamle kassene, de kan brukes til alt. koselig blogg du har, så her må jeg fölge med:=)

Hjerterom sa...

Hei :)

Tøff kasse :)
Det er alltid noe som er praktisk å ha på kjøkken benken :)

Klem Siw