onsdag 7. oktober 2009

Jeg har fått en utfordring

Fra eller meller, jeg forteller! "Hvor har du fjernkontrollene dine...?"

Så, here goes:
Der ligger den!! Heheeee, neida, nå tuller jeg, mine hender holder seg for det meste på tastaturet... :P Legg forresten merke til favorittantrekket mitt, svææær hettegenser og joggebukse... Jeg bare elsker det, jeg er en slamp! :) Jeg har forresten blitt syk igjen! Potte tett! Søren altså, jeg skal jo reise til Munchen på jobb søndag! Jaja, jeg blir vel frisk til da...?

Men, over til utfordringen igjen! Her prøve jeg å legge fjernkontrollene mine:

I kurva der under! :)

Tenkte å utnytte sjansen til å vise engelen jeg kjøpte i helga også!

Jeg synes den er såååå søt! ♥


Oh, så skal jeg sende denne utfordring videre!
Det lille ekstra
Blandet loft
Urban Retro
Vil dere ta denne utfordringen...? ;)

13 kommentarer:

Hege sa...

He, he du er som meg
- vil så GJERNE ha kontroll, men..!!
Nydelig engel, heelt enig:-)
OG tusen takk for hyggelig besøk inne hos meg !, klem Hege.

Crinoline sa...

Hei.Søt engel du har kjøpt.Orden på fjernkontrollene har du,her blir de som regel liggende på bordet.

Ellemeller sa...

Tøysejenta! No trudde eg eigentleg at du er litt sånn mann, som klør seg på bal** og switcher på tv`en heile tida:)

Engelen var supersøt!

Anita

Karna sa...

Veldig skjønn engle, heldigvis har jeg skuffer på bordet mitt, så der ligger alle mine fjernkontroller....

Missfryd sa...

Så skjønn engel du har fått deg.
Hos oss må vi passe på fjernkontrollene for vi har en valp som elsker å knaske på dem...:-)
Klem Ingrid

Balke gård sa...

Hei og takk for dine gullkorn! Herlig!!! Flotte ngel! Goooood bedring!!!

Blandet loft sa...

Oida.. det blir ikke særlig gøy å vise hvor jeg har mine etter dette her. Jaja, slik kan det gå, MEN jeg feiger ikke ut, jeg TAR utfordringen! hihi

moni sa...

spennende utfordring og jeg har selvølgelig tatt den, følte meg litt BUSTED or det er nok ikke hver gang de ligger der som jeg viser, hihi men det andre blir liksom litt ubloggifiserbart, haha... takk for utfordring skjønne du:) Utrolig skjønn engel den likte jeg veldig godt:) God klem fra Monica

Babb sa...

Hehe, fin plass til fjernkontrollen der da..
Engelen var kjempesøt;-)

Myhome sa...

Nei de fjernkontrollene er ikke lett å holde styr på:) Men de er ikke så fine å ha fremme, kjempefin ide å ha dem i en kurv!
Nydelig engel på et skjønt stilleben!!!
God bedring, og håper du er frisk før du drar av gårde!!!
Klem Anita

Ingunn sa...

Så fine bilder du viser. Og engelen var supersøt.

Ha en fin helg.

Klem ingunn

Velkommen til min kreative verden sa...

En god ide! Morsomt med utfordringen du gir: )

Myhome sa...

Tusen takk for varmende støtte.. og du har jammen rett, hun kom hjem igjen, etter 3 dager, hadde mistet troen på at jeg fikk se henne igjen, men å komme hjem etter 3 uker er jo helt utrolig:)
Klem Anita