fredag 30. oktober 2009

Ja, det er bare å le....

I'ma' tell you 'bout my day...
Jeg sto opp til at min kjære søte puse-Cindy hadde tygd på øreklokkene til min iPhone og ødelagt dem! Frekke lille.... Heldig med at hun er så søt!!

Så kom vi hjem etter jobb i halv 5-tia. Siden min kjære skulle på kino og ut å spise med noen kompiser så ble det ikke middag med det samme. Jeg kjørte han ned til byen i halv 7-tia, var da kjempesulten og kjøpte med kinamat hjem, gleeeda meg når jeg kom inn døra! Med en gang merka jeg at det lukta litt rart... Hmmm... Gikk innover i leiligheta og luktet. Så kom jeg til kjøkkenet... Shit... Der var gulvet (PARKETTEN) full av skittent vann!! Tydeligvis hadde noe løsnet under vasken og og gammelt vann kommet opp!! Helvette.... Så da var det bare å kaste seg ned på knærne og begynne å tørke! I stresse måtte jeg inn i badekaret å fylle bøtta. Jeg satte bøtta under krana og satte på vann. Og DER ble jeg spyyyla overfra! Selvfølgelig sto jo dusjen på, jeg ble søkkvåt... Etter å ha vaska grundig så stika det ennå... Og jeg er bekymra for om parketten berger, men var ikke mye mer jeg kunne gjøre, så jeg satt meg for å spise. Maten var kald og den sprøstekte kyllingen var ikke akkurat sprø lenger, menmen, det var jo mat! Etter et par biter hørte jeg hyling utenfra og min kjære søte Cindy var i full slosskamp med nabokatta! Alle har vel hørt slossende katter...? Høres ut som illsinte babyer... Vi prøver å unngå at Cindy plager naboene siden vi må flytta/kvitte oss med henne hvis noen klager, så da bars det ut å springe etter katta! NÅ kan du le... Sukk... Takk å pris for at det er fredag...!!

Jaja, over til noe koselig!

Dere så kanskje snurten av denne kofferten min i dette innlegget. På toppen av skapet der.
Jeg kjøpte den på et loppemarked jeg og mamma var på for et par-tre år siden, har bare blitt mer og mer glad i den siden... :D


Er den ikke fin? Legg merke til at male-jobber-Datt har satt på knotter under den for at den ikke skal sette merker på det nymala skapet... *Ler av meg selv*
Oh, med det samme jeg tok opp det, hvordan "herder" jeg nymala møbler? Det blir såå lett satt merker på, er det no' lakk eller lignende jeg burde tatt på??

På toppen av kofferten ligger en gammel visp jeg kjøpte når jeg var på bruktmarked sist vi var hos svigers, jeg synes den var kul jeg... :D

12 kommentarer:

map79 sa...

Hei,
jaja, du ler snart av dagen i dag, høres ut som du er på god vei allerede ;)

Jeg pleier å spraye med klar (blank) lakk etter jeg har malt... funker greit det, men det er sikkert andre "mer proffe" løsninger.

God helg!

GundaM sa...

Phu, trodde med det samme det var katten som hadde gjort seg ut der inne...Godt det ikke var det da;) Og håper dere berger parketten!!

Klem fra meg

På landet sa...

Huff litt av en dag du har hatt. Håpe det går bra med parketten.

Satser på at du får en bedre dag i morgen ;) God helg

Myhome sa...

Stilig koffert, heldige du!!!
Phu for en dag du har hatt, det er typisk at sånt skjer når en minst aner eller ønsker det. Håper det gikk bra med parketten!!! Vet du, var uheldig idag jeg også da jeg i full fart skulle ta jakken på meg før jeg skulle på jobb, i siste liten, så veltet jeg en salmiakkflaske på gulvet, pyton stinkende jobb å tørke opp, var rett og slett vondt å puste:(
Deilig med helg, håper du får nyte den!!!
Klem Anita

Jeanette sa...

For en start på helga du har hatt...
Får håpe ting går bedre imorra og at parketten tålte "ekstra "vasken"" som den fikk...

I motsetning til deg har jeg hatt en flott start på helga - vi vant budrunde på hus idag ;o)

Ønsker deg en nydelig, og uhellfri helg.

Klem Jeanette

Balke gård sa...

Parkettlykketil fra Marianne:-)

Ellemeller sa...

*flire godt* Eg håpar at dagen i dag blir betre og at parketten ikkje har tatt skade av skitvatnet!

Psst... det var kommantaren din om pepperkakemannen som minte meg på at eg faktisk har ei samling av Skrekmenn i hus:)

Anita

Kari sa...

Uff og uff for en dag du har hatt! Det er jo du som skulle hatt blomster. Jeg sender deg en bukett verbale blomster i det minste.
Vakre tanker fra K@ri*

Kari sa...

Yes! Det funket!

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Ja jeg må jo innrømme at jeg flirer litt. Jeg har badekar som jeg bruker ganske så ofte. Og der er det jo en dusjarm i en slange. Som vanlig. Og som henger kveilet rundt amaturet. Og siden den dusjen peker rett mot ansiktet mitt, så har jeg fått meg noen overraskelser når jeg kommer og skal tappe vann i badekaret. Og det mitt i fleisen. Ikke bare bare å få skrudd av vannet i en fart da. Nå er det kanskje du som flirer;)

Ha en superduper helg
Klem:)

Home By Virginia sa...

Ha ha ha... :D Ja det var litt av en dag du...!!! *Huff* :D *Ler*

Titter innom for å ønske deg en fortsatt fin helg... :)

Stilig koffert...!!! (Jeg er også "fan" av møbelknotter) *Ha ha* :P

Klem fra Malin Virginia

Tone sa...

Hahahah *tørke tåre*
Noen dager skjer bare ALT!