tirsdag 6. oktober 2009

Her kommer...

...noen bilder fra Savalen i helgen! :)

Ut på tur fikk jeg knipsa et par turbilder før jeg måtte pakke kamera inni jakka for å holde det tørt... :P

(Får du lyst til å bade nå...? :P)

Så dro vi til nissehuset for å hilse på nissen og se maskineriet for får magien til å skje... hihi... :)
Barna fikk hilse på nissen (dog i "sivil", det er jo ikke jul enda), og jeg fikk inntatt litt julestemning (og kjøpt meg en engel)! :)

(Her sitter da nissen og går gjennom posten sin! Selv likte jeg brevpressa...)

(Fint kart hadde han også!)

(Barna fikk tørrprata med nissen også, nå må det jo bli bra gaver til jul! Kontakter vettu... :P)


9 kommentarer:

Kristin sa...

Hei!!
..og takk for sist :-) Artig å se deg i levende live;-) Ja, du var jo i bryllup for to år siden, men da hadde jeg ammetåke.. og husker lite. Minstemann var bare 8 dager!!
Håper du fannt noe fint på butikken til Wenche, og at du hadde det fint på nordmøre!
Ha en fin kveld
Kristin

Villa von Krogh sa...

God kveld!
Så koselige bilder. Og nei... Fikk ikke lyst til å hoppe utti. :)

Ha en fin kveld! Klem fra meg

Ellemeller sa...

Eg har ei utfordring til deg, inne på bloggen min:)

Anita

Babb sa...

Ååå, fine bilder:-) Småttisene gleder seg stort til jul, ikke dumt å ha lagt inn noen "aksjer" hos nissefar....hehe

Maja sa...

Hei og takk for hilsen fra deg;)
Utrolig godt å være tilbake;)
Har prøvd så godt jeg kan å oppdatere meg her hos deg....masse flotte innlegg med flotte bilder!
Klem

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)

Så fine bilder du har tatt :-) Likte veldig godt det nederste med bryggen på :-) Herlig høst med overgang vinter i bilde :-) noe å ha på veggen det bilde der :-) Koselig med besøk hos nissen da :-)

Ha en fin dag i morgen..siden denne dagen er ved veis ende :-)

Klem

Ingunn sa...

Så fine bilder du har tatt.

Ha en fin dag.

Klem Ingunn :)

Missfryd sa...

Nei, har ikke lyst til å hoppe uti, men vakkert er det lell:-)
Koselig med litt julestemning tidlig i oktober kan jeg tenke meg.
Ha en fin dag. Klem Ingrid

Magny sa...

spesielt... og så hutrende vær...
klem og takk för hilsen, det var koz¨¨