fredag 23. oktober 2009

God fredag Blogglandia! :D

Endelig helg! :D
Jeg var flink i går, fikk rydda opp malingsrotet mitt og flytta på plass/om møbler! (Jeg har ikke så stor plass, når det skal males er det litt av et prosjekt... :P) I tillegg vaska jeg til helga, så i kveld er det chilling og kos, x-factor og julebrus... :D

Bare for at fredagen skal bli eeeekstra deilig, jeg har fått award! :D


Tuuusen takk søte Maja! ♥

Denne er det mange, maaaange herlige damer der ute som fortjener!
Jeg må si at det har åpna seg en helt ny verden for meg her inne, en vennlig og varm verden full av kjærlighet, takk til dere alle! ;) (Ikke at min virkelige verden er så ille altså!! Hihi...)

I denne omgang gir jeg denne videre til:
Myhome
Glede
Urban Retro
elle meller, jeg forteller
LYKKEBO

Takk for at dere gjør livet enda et hakk lysere! :)

God helg kjære kjære Blogglandia! :D

9 kommentarer:

Ellemeller sa...

Ojojoj! Tusen hjarteleg takk!! Du er vel ein engel:)

Har du starta på julebrusen also?? :) Det er kanskje på tide det... hm:)

ANita

moa sa...

HEI,HEI...

GRATTIS - GRATTIS MED AWARDEN!
VIRKELIG VELFORTJENT.. du er bare så flink til å legge igjen koselige kommentarer!
Kos deg videre på denne fredagskvelden..nå er jo x-faktor ferdig..jeg synes nå at de rette ble stemt hjem i dag..
moaklem

Lindas hus sa...

Gratulerer med awarden og kos deg masse i helgen med alle prosjektene dine! Klem

Shabby Charm sa...

Gratulerer så mye med award!

Fredagsklemmer fra Maia

Kjeruben sa...

Gratulerer med velrotent awaed, og riktig god helg!
:o)

Kristine sa...

Gratulerer med award, vel fortjent ;-)
og TUSEN TAKK for at du gir den videre til meg!! I'm flattered ;-) hehe...kjempekoselig da!! I dag har jeg vært på loppis og fretex raid!! For første gang stilte jeg opp på loppis i god tid før åpningstid..og det var KØ!! jøsses..visste ikke at det var så ekstremt! hehe..men fikk med meg noen godbiter da, så verdt det var det ;-) ønsker deg en fortsatt herlig lørdag! Jeg blogger fra sofaen og lader opp til Gåte-konsert i kveld..er du fan? samboer er, så er han som mener på jeg må få oppleve Gåte før de gir seg for aller siste gang, hehe! klemmer

fru Karlsen sa...

Hei! Titter bare innom for å ønske deg en god
helg!

Klem Inger

Guttemamma sa...

Du er kjempeflink til å legge igjen spor, så dene fortjener du virkelig!! Grattis!!
nattaklem og fiiin søndag

Myhome sa...

Gratulerer med nydelig award!!! Og tusen takk for at du gir den videre til meg, setter stor pris på det! Skapet ditt ble virkelig lekkert, veldig fint å bryte med mønster på skuffene!
Ha en fin søndagskveld!
Klem Anita