mandag 28. september 2009

What the....

Er det virkelig nesten en uke sia jeg la ut sist innlegg?? Woooh... Jaja... Jeg ble ENDELIG frisk før helga her da! Så i helga har vi vært hos svigers. Der, som her, var det pissvær! Men det var i alle fall bruktmarked vi var innom og fikk shoppa no'n småting. Også var vi en tur på butikken til denne damen, det hadde jeg gleda meg til, og jeg ble ikke skuffa, vakker og personlig liten butikk!

Jeg fikk med meg to godbiter, den ene var denne skjønne boksen!


Mamma hadde en slik da jeg var lita, jeg blir jo helt varm om hjertet! :)
Også står det jo Trønder Kaffe da, jeg kunne jo ikke la den bli igjen på Møre! :-O

Resten jeg kjøpte på bruktmarked og på denne butikken har jeg ikke helt fått plassert enda. Det kommer etter hvert, nå som jeg endelig er i gang igjen! :P

19 kommentarer:

moni sa...

så fin header du har fått deg, nydelig:) skjønn boks:) trønder kaffi, hehe ønsker deg en nydelig kveld:) valen på tv ikveld, hihi:) klem monica

Camilla sa...

Godt å ha deg tilbake! :-)

Missfryd sa...

Godt å høre at du er frisk igjen.
Nydelig liten boks. Klem Ingrid:-)

Babb sa...

Åååå, den huske æ ja, sukk....korr ha deinn vorte av tru...??

Ellemeller sa...

Eg hadde tenkt å skrive til deg tidlegare i dag og etterlyse deg:)
Boksen var superfin!!

ANita

Hege sa...

Heisann Sveis!
Hadde nesten sendt ut etterlysning på deg ja:-)
Kjempeartig med gode minner som "dukker!" opp igjen!
Ha en fin kveld, klem Hege.

Myhome sa...

Takk for fine ord hos meg:)
Knallfin boks du har kjøpt!!!
Legger deg gjerne i min bloggliste:)
Ha en fortsatt fin mandagskveld!
Klem Anita

Kristine sa...

Så morsom boks! Helt klart ikke noe for Møre nei ;-) Bra å høre at du er blitt frisk igjen! Huff, det været er visst ikke noe særlig om dagen nei..men må innrømme at som særdeles vanntett vestlending så gjør jeg meg ikke så aller mye av det..hehe. Kommer nok klaging fra meg når snøen melder sin ankomst ;-)
ha en flott tirsdag!
klem

Karna sa...

Kjekt at du er frisk igjen, flink å finne skatter du...

Liniana sa...

fine boksen, bra du har blitt friskelisk igjen!

Marit sa...

Velkommen tilbake og gratulerer med en søt kaffeboks som gir deg gode minner! Takk for hyggelig kommentar til meg :o) Og god bedring!

Balke gård sa...

Så kjekt å ha deg her igjen, bra du er dere!! Fine varp, Datt:-)

LYKKEBO sa...

Godt du er frisk igjen:)
Gleder meg til å se funnene dine:)
Klem

Wenche sa...

Heisann Datt!
Kan skjønne det er helt greit at du linket meg!! det er igrunnen SUPERT:
Glad du ble glad for kaffeboksen du fant hos meg,...men er lei meg for at jeg ikke traff deg da du var innom. Det var engelen som da var der,..jeg var ute sammen med prinsessa og skjøt luftgever .Håper du kommer innom en annan gang også,så får vi hilst:))

Nina i Paradiset sa...

Bare innom for å ønske deg en god morgen, og prøver å hale ut tiden for å slippe å fortsette på møkkajobben med å pusse dører....
;)
Koselig kaffeboks da! Savner sånn skikkelige bruktbutikker her nede! Bruker å være innom den i Orkdalen hver gang jeg er i trøndelag da! Anbefales!

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Så flott, gammel boks! Godt å høre at du er frisk og rask igjen:)

Ha en fin dag!

Klem Anette:)

Cecilie sa...

Godt at du er frisk igjen! Stilig boks - gleder meg til å se resten av funnene dine!

God idè å bruke nattbord på badet i innlegget under - herlig!

Ønsker deg en fin høstdag!

Klem, cecilie

Guttemamma sa...

Godt du er på beina!! Elsker gamle bokser og denne var flott!!

GundaM sa...

Nemen, har du skifta ut headingen din??? men den var flott denne og ;)

Lite blogging på oss i det siste skjønner jeg men nå er vi vel på banen igjen, ute og kvitrer litt.

Håper du har ei fin helg Datt ;)