fredag 18. september 2009

Takk og pris for gavekort!

Jaja, så i dag var jeg tilbake på jobb! Etter jobb skulle jeg en tur innom byen for å finne meg ny dongeribukse, meeeeen som ei forholdsvis høy (176) og lubben (haha, som om jeg skriver tyngda!), dame er det en KJEMPEutfordring! Prøvde sikkert 10 bukser (3 som jeg fikk igjen), og ingen som så ba ut. Humøret var (som alltid på kles-shopping) på BUNN! Men, takk og pris, jeg fikk gavekort av super-søsCornelias hus til bursdagen!! You save my day again!! ;)

Fant et par ting i 70%-hjørnet til Cornelia, eeelsker jo 70%!!

Såpe til oppvasken! Svak appelsin-lukt, mmmm...


Og denne herlige boksen! Den hadde en skade BAK, derfor 70%! :D


Så gjennomført fin vettu!


Og siden 70% er så effektivt fikk jeg ENDA mer for pengene!

Da måtte jeg jo nesten ha litt av det nye Greengate mønsteret som jeg synes er så fint...


Kjøkkenhåndkle og boks! Hva jeg skal ha i boksen? Ikke relevant!! Kanskje litt hobby-rot (emh, jeg mener, hobby-TING)? Tenkte å bruke kjøkkenhåndkleet som duk, det er vel lov...? Det er jo så fint! :)


Tuuuusen takk for gaven søs, se så mye jeg fikk for den! I tillegg til at det muntra meg opp! ;)

Og det er jo ikke så ille at det ikke er godt for noe, på jeans-jakt var jeg innom Carlings, der hadde de 50% på alle overdeler til dame, så denne ble min for 299!

(For dere som vet at min kjære er bortreist i helga, det kan se litt ut som jeg driver å bygger meg en venn her, men det gjør jeg da altså IKKE)


Den har glatt stoff inni den er sååå god, denne blir nok mye brukt i høst/vinter!

11 kommentarer:

Babb sa...

Hehe, du skriv så bra, skybert i strikke jakka!
Du fikk my for pengan da, dæffer vi elske gavekort( og 70 %)..
Ha ei fin helg kjære søs:)

map79 sa...

mitt hjerte banker veldig fort (etter det først har hoppet over noen slag) når det er -70%. L O V E !

;D

Trultemor sa...

jeg bruker greengatehåndkle som duk;)

moni sa...

Så bra at du er bedre i formen igjen:) Du fikk jo kjempemye fint for pengene og det nye mønsteret i greengate er nydelig. Jeg bruker mesten alltid kjøkkenhåndkle som duk, spesielt på kjøkkenbordet for da er det så greit å skyve til siden når vi skal spise:) ønsker deg en fin helg:) klem monica

Guttemamma sa...

Du er da hysterisk festlig,bygger deg en venn...!! Håper ingen skumle menn leser at du er alene hjemme nå da mor...

Solveig sa...

Hei:)
Bra du er bedre da!
Det er ikke alltid like lett å finne seg klær nei.. Samme om man er høy eller lav, og uansett vekt føler jeg ialefall! Da er det gøy med veske shopping:) Eller interiør! Alltid noe som passer der,hehe!! Så mye fint du har kjøpt deg. Det hjelper da litt på humøret etter bukse prøving:)

Ingunn sa...

E flire når e læs på bloggen din... full tå humor å humør:) Kan du ikkje blæs opp en ballong å tegn ansikt på, å så plassere du den oppå gensern? Sjer de i kveld! Vi ska gå blispeinnt gjønnå Trondhjæms gater;)

Duften av erteblomster sa...

Så masse herlig du har fått deg!:)

God lørdagskveld til deg,
Vibeke

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)

Så mye fint du har fått kjøpt deg :-) Liker godt det greengate mønsteret der jeg og :-)

Ha en fortsatt fin helg :-)

Anne sa...

Å, eg hatar bukseshopping! Då er det mykje kjekkare med interiør:) Fin cardigan du fann:)
Ha ein god søndag!

Ingunn sa...

Så mye fint du har kjøpt.

Ha en flott uke - varm klem ingunn :)