søndag 6. september 2009

Snille søster :)

Jeg var en tur over fjorden til min kjære søster i dag, det var et par bursdager som skulle feires. Meeen, tror du ikke JEG fikk gave av søs, selv om det ikke er min bursdag!?! :D
Jeg og min søster snakker (eller, chatter rettere sagt) sammen hver eneste dag, helst mange ganger, så vi har veldig god oversikt over hverandre... :P Derfor visste hun at jeg var på utkikk etter en kasse for å ha på kjøkkenbenken, til å ha krydder og litt sånnt forskjellig i, en med litt lave kanter. Jeg har jo en fra før med høye kanter, men krydder og andre små ting kommer jo helt bort oppi der. Anyways, når hun var på shopping i går kom hun over en kasse som hun kjøpte til meg. Den er ny med et heeerlig slitt utseende (og selv om hennes kjære rister på hodet av oss, eeeeelsker vi slikt)!


Perfekt!! :D Jeg kommer nok til å fylle den opp med litt mer "fornuftige" ting etter hvert, men akkurat nå måtte jeg jo bare pynte litt! :)


Seeee så herlig slitt da! :)


Tuuuusen takk supre søs!!

11 kommentarer:

Linda sa...

Så vakker kasse du har fått!
Og så snill en søster du har!
Ja Pondus er en kul type, jeg skal si deg han mjauer nok like godt som katta di!
Han spør selv...ka si kattepusa...og svarer mjauuuu, han bjeffer som en hund..spør først der også, det samme med kua og Buster som er min datters marsvin ;O)
Når han har lyst på noe godt så sier han ska vi gå å finn i nåkka godt ;O)
Kunne ha fortsatt i hele natt....

Ha en flott ny uke!
Klem Linda

Linda sa...

Det med film har jeg faktisk tenkt på.
For han snakker med klar og tydelig røst...
Men vi må sette opp skjult kamera da, for han er så nyskjerrig, stiller jeg meg opp med kameraet tier han still.
Men må få det til en gang..;O)

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)

Så snill søster du har! Koselig å få slike overaskelser :-) og kassen var kjempefin :-)

Ha en flott ny uke :-)

Hege sa...

Så snill søsteren din er- den var vakker:-)
Ha en fin uke, klem Hege.

moni sa...

så god og snill søster du har, super kasse, herlig litt og lekker:) Klem monica

Babb sa...

Bra du likt deinn! Passa bra på benken din, like godt som på min faktisk:)
Må vel ring å legg av ein te mæ å, herme-herme ;-)

mi-rachel sa...

knall fin kasse.
snill søster:)

Guttemamma sa...

Den er kjempefin,så snill en søster du har!! Gode søstre er gull verdt!!

Missfryd sa...

Så tøff kasse du fikk av søsteren din. Skulle så gjerne ha hatt en selv....(både kasse og søster)...:-) Klem Ingrid

Kristin sa...

Takk takk!
Herlig kasse:-)
K

salige lavendel sa...

Råflott kasse, og jeg begynte og sikle på alle de lekre kakeformene oppi ett av glassene...