mandag 7. september 2009

Serviettinvestering

Kjære Urban Retro har en konkurranse på gang der du kan vinne et gavekort på 200 kr i hennes nye Urban Retro Shop! Ikke bare det, det er 25% i shoppen hele uka! :D

Har dere ikke vært innom hennes blogg eller shop må dere virkelig ta turen, til og med nettsidene hennes er hjemmekoselige! :)



Jeg har vært på utkikk etter servietter til decopaginga mi, men ikke funnet noen jeg her likt.
Til nå... Nå fant jeg mange på en gang! :D


Sjekke alle de herlige serviettene da! :D





Jepp, nå er jeg fornøyd, nå skal det limes! Må bare finne nå å decopage... :P

9 kommentarer:

Babb sa...

Åååå, de var knallfine! Jeg ønsker meg et par servietter fra hver pk....hehe

GundaM sa...

Blir spennende å se hva du finner å decopage...HIhi, håper katten passer seg;)

Så må jeg løpe over til kristine, så jo henne i avisa jo!!

Ellemeller sa...

Herlege serviettar! Skyndt deg å bruke dei, slik at eg får stilt nysgjerrigheita mi:)

Anita

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)

Kjempefine servietter :-) Gleder meg til å se ferdigprodukter :-)

Ha en fin dag :-)

torleif ann karin sa...

Ja du har virkelig funnet mange fine servietter. Leter etter virkelig fine selv. Tenkte jeg skulle smelte på stearinlys, som jeg har sett mange har gjort her i blogglandia.
Ellers så må jeg si du har en fin blogg.
Kommer nok igjen.

ps*konkurranse inne hos meg.

Klem Ann<3

Christine Louise sa...

Koselig da :)
Jeg tror bøkene mest kommer til å bli brukt til pynt ;)

Cecilie sa...

Tusen takk for koselige kommentarer hos meg!! Varmer alltid! :)

Flotte servitetter - er stilig med decoupage! Mye fint du hadde funnet på loppermaked!

Ønsker deg ei fin uke! :)

Klem, cecilie

Balke gård sa...

Disse likte jeg også!!!! Vil se de brukt også;-) Ha en fantastisk dag!!

Wenche sa...

Du er hjertelig velkommen innom butikken! Det gleder meg.
Ha en fortsatt fin dag,..og kos deg med decoupagen!!!