tirsdag 22. september 2009

Nattbord på badet...?

I forrige innlegg skrev jeg at jeg må ha såpedispenser i plast fordi den faller i gulvet et par ganger i uke. Et par av dere lurte på hvorfor. Her er svaret:

Dette er "benken" jeg har på badet, stor, ikke
sant?? :P Ikke akkurat... Så der står den da, helt ute på kanten. Og noen ganger blir det både vått og såpete der den står. Skjønner hvorfor den faller i (flis-)gulvet innimellom? :P

Jaja, så var det problemet med den manglende baderomsbenken.

For en stund tilbake var jeg utafor blokka her for å kaste no' søppel. Vi har container her en gang i måneden. På vei dit møtte jeg på en dame med et nattbord. Det var trehvitt og hadde et svært brennmerke på toppen og knottene var ødelagte. Dette var før jeg begynte og interessere meg for å pusse opp møbler, men jeg trengte et nattbord, så jeg tok det med. Når jeg begynte å like interiør tok jeg en titt på nattbordet og innså at det kunne bli skikkelig fint!! Desverre var dette før jeg starta blogg, så ingen før-bilde... :P
Når jeg hadde mala den opp og satt på nye knotter så jeg jo at den passa kjempefint på badet! :D

(Se de føttne... Dåååån...)

Jeg mala det med (ca 100 strøk...) bengalack i fargen "Letthet". Derfor den er så blank. :D Knottene er kjøpt hos Cornelias hus.


Da fikk jeg plutselig litt setteplass! :D


Smykkestativ fra Lisbeth Dahl.


Det står SEL, men den er perfekt til å ha bomull i! :)

22 kommentarer:

moa sa...

..det ble jo bare superduperfint!

moaklem

Ellemeller sa...

*dååån* For eit herleg nattbord!! Fargen Letthet har eg òg brukt på alt det kvite eg har. Den er skikkeleg fin:)

Saltkaret var òg vakkert:)

Anita

Liv Elin sa...

heihei - lenge siden jeg har vært innom her ! Mye spennende jeg har gått glipp av ser jeg !
For et flott nattbord du har fått tak i og pusset opp !
Hvitmalt blir jammen flott ! :)

Ønsker deg en flott høstkvedl videre!

L- Husrom & Hjerterom

Kristine sa...

Kjempefint!!! Du er skikkelig flink å svinge malekosten du altså ;-) men du, du vant jo inne hos meg...så bare si fra om/når du finner noe du vil ha så blir vi enige om hvordan vi gjør det med henting/levering!! klemmer

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Så flotte bilder!! Nattbordet var kjempe-flott!! Klart man kan ha nattbord på badet!

Ha en fin dag!

Klem Anette:)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei Datt! Haha, 100 strøk er velkjent. Men du,nydelig nattbord og superpraktisk. Burde svingt malerkosten på badet jeg også, fælt så fort alt blir slitt. Jaja, den tid og den sorg.
Vi blogges.
Klem

Missfryd sa...

Med andre ord et skikkelig kupp med eller uten 100 strøk..:-)
NYDELIGE føtter...
Klem Ingrid

Ninas Drops sa...

Kjempefint skap du har laget deg. Moro å se hva litt maling og nye knotter kan gjøre.
Drops

Guttemamma sa...

Nå er det min tur til å rope på noen hellige....ble griselekkert!!!!

Blandet loft sa...

Guh så lekkert! Badbordet (nattbord) var jo bare nyyydelig. og de knottene gjorde susen :-)
Du var heldig der, at du tok det med deg.

Kaja sa...

Så flaks du møtte hun som skulle kaste nattbordet/badbordet, det var kjempefint!!

Liker godt det smykkestativet fra Lisbeth Dahl du har og, det må på ønskelisten!

Ninas Drops sa...

Neimen kjæra nån...
Har du noen gang hatt en giraff og en elefant i hus kanskje...de må holdes litt styr på vettu...
*fnis*...derav tauet...hoho...
streng drops der...

Polly sa...

det var kjempe flott. Og for et nydelig nattbord :O)

Karna sa...

Der var du heldig, for det var rett og slett kjempe fint! Nydelige bein!

Magny sa...

fint og søtt og passe stort...

du er flink til å lage det koselig...
takk for kattehilsen,- satte pris på den...
klem og fin dag...

magny

Christine Louise sa...

Nyyydelig nattbord :) Passet perfekt på badet. Klem fra meg..

Liniana sa...

kan man sove om dagen kan man vel ha nattbord på badet! hehe alt i alt må jeg bare si. *dååhn* i <3 your blogg! da håper jeg på loppis tur med deg snart!
Line

Bidle i sømrommet sa...

Knallfint!!

Nina sa...

Gått av banen! For et nattbord! Tror kanskje det er det fineste nattbordet jeg har sett noen gang i fasong. Bengalakk? Hm - interessant. Likte den blanke looken. Takk for tips. God helg til deg!

LYKKEBO sa...

Snakk om flaks!! Knall fint lite nattbord!:)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Jeg har akkurat like liten plass som deg. også kom jeg over en såpedispenser i glass med sugekopper under. Den sitter bom fast i vasken. Du får se om du ikke finner en slik;)

Nattbordet var jo bare lekkert.
Ha en superduper uke
:)

Ingunn sa...

Så flink du er! Veldig kult nattbord.

Klem ingunn