lørdag 5. september 2009

Lopper i blodet

Eller, egentlig på hjernen da... :)
Var på to loppiser i dag! Den første var en svær affære på Steindal Skole her i Trondheim.
Puh, for en galskap! Det var no' slags lappesystem så noen fikk gå inn først, og da var det mange som prøvde å snike seg inn... Hihi... Begynner å bli litt stressa av disse loppisene jeg, jeg er jo ute etter de samme tingene som 70% av alle de andre! "De kommer til å nå alt før meg!! :-O" Og det gjorde de, men noe greit fant jeg i alle fall! :)

Kurven og boksen er loppekjøp, dukene er de jeg kjøpte på Rhodos.






Fant også en stor duk til spisebordet og ei pute (trekket i alle fall, selve puta hadde jeg fra før).



Så dro jeg til Ranheim, der fant jeg et lite norgesglass og denne skomakerskoa (?)...



(Legg merke til smily'n på hælen av foten, heheee..)

Siden min kjære partner-in-lopp, Glede, flytter fra byen nå, har jeg ingen å dra sammen med. Min kjære trådde støttende til i dag, men han tilbrakte det meste av tia i bilen, så jeg tror nok ikke det blir en varig løsning. Men jeg takker i alle fall for at du ble med i dag, kjære! ;)

6 kommentarer:

Babb sa...

Sjå derr ja, knallfin kurv og duka! Glede mæ te dåkk kjæm i mårra, bli koselig ja:-)

M sa...

Hei skjønningen!
Jeg var på loppemarked i dag, jeg også, men det var så utrolig mange mennenesker at jeg ga opp...
Litt småtteri ble med hjem, men det var litt skuffende..
Alt vel med deg?
Klem,M

Hege - BOLIGglede sa...

Så fin den boksen var.. Og skomakerskoa var artig. Gøy å finne noe sånt:)

Kristine sa...

Ser at det var litt småtteri som ble med deg hjem ja :) Akkurat sånn en boks kjøpte jeg og i forrige uke, på auksjon da. Den er bare såååå herlig. Jeg har lagt den ut for salg i salgsboden min. Men har skrudd opp prisen til de grader, for viss ingen kjøper den (noe jeg tviler på siden prisen er vel drøy) må jeg jo bare beholde den selv og rett og slett finne en plass til den! Smart eller hva? hehe...
For et nydelig vær vi har i Trondheim denne søndagen da!!? Kom nettopp inn døra etter lang spasertur med Mr. Nelson..og nå venter dessverre litt rydd og vask før jeg kan krype opp på sy-hemsen og sy litt :-D Ha en fortsatt fin søndag! klem

GundaM sa...

Spennende med loppis da, nydelig boks;)

Og ja, mannfolk og shopping i det store og hele! Finn deg ei ny loppegal venninne! Hi-hi

Crinoline sa...

Hei.Du var ihvertfall heldig som fant den skolesten (tror det heter det). Jeg orker heller ikke slåss om godbitene så det er sjelden jeg er på loppemarkeder.