onsdag 9. september 2009

Krydder i tilværelsen...

Nå i ny og lekker kasse!!



Min gamle er så stygg og stusslig at jeg heiv den rett ut! :P




Men denne, den er herlig den! :D Kjøpte den til 70% avslag på en blomsterbutikk her, 60 kr, det kan jeg leve med! :)

Ellers har jeg dristet meg til å bli medlem av NIB! :) Jeg tenke at det må jo være stas! Når NIB i dag annonserte nye medlemmer skrev de at "Vi har under tvil godkjent noen denne uka", så nå har jeg blitt litt paranoid! :-| Hihi, det er så typisk meg... :P Menmen, nå er jeg i alle fall medlem, så får jeg bare prøve å være flink blogger! :)

16 kommentarer:

Guttemamma sa...

Velkommen til nib:-)
Tror ikke det gjaldt deg,du blogger jo bare om interiør:-)

Kristine sa...

Velkommen som Nib medlem!! Tror nok heller ikke at du skal være paranoid! Du blogger jo så og si bare om interiør ;-D

Så gøy at du er med i konkurransen, kjempefint innlegg du lagde i den forbindelse! Trekning blir mot slutten av helga tenker jeg ;-)
Søt og morsom krydderhylle, grattis med ny!! Viss din samboer er som min "sliter" du og med landskamp akkurat nå...hehe. Men, da er pc på fanget og bloglandia fin å forsvinne inn i ;-D
klemmer

Magny sa...

så skjønnt bilde under,- og så flott krydderkasse, luuurt å bruke den på den måten...
klem og takk for hilsen---

Christine Louise sa...

Velkommen skal du være :)
Koselig kasse :)

Klem fra meg..

Ellemeller sa...

Eg trur ikkje du treng å vere paranoid:)

Velkommen i "klubben"

Anita

Babb sa...

Deinn så praktisk ut ja! Gratulere som medlem, gjaldt nok ikke dæ for du e jo såå flink te å blogg om interiør!! Lykke te!

Karna sa...

Det er nok ikke deg de mener når de skriver under tvil, det er nok myntet på dem som skriver mest om familie og middagsretter vil jeg tro....
Krydderkassen din var kjempe flott!

Livs Lyst sa...

Det går nok veldig bra! (Men det er lett å bli litt "paranoid"... hihi..) Nå skal du kose deg med blogging!!!

Ha en fin dag videre og kassen din var koselig!
Hilsen Liv

salige lavendel sa...

Synes bloggen din er fin :)

Glede sa...

Tror nok ikke det var deg de snakket om, du er jo en ekte interiørblogger. Oi, spooky. Nå fikk jeg beskjed om at du har lagt igjen kommentar på bloggen min.. Hehe.. Grattis, iallefall! :)

Kristin sa...

Så heldig du var da! Med bildene altså. Du viser vel frem noen snart da, tanker jeg:-)
Kristin

Margrethes hus og hage sa...

Gratulerer med medlemskap i NIB :)

Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe

thecremehouse sa...

Velkommen til NIB, blogg i vei - og du blir hekta! Og velkommen til å bli med i min konkurranse også... Klem fra Gro

M sa...

Hei hei, jeg trodde du var medlem forlengst!
Koselig krydderkasse, klem,M

Solrosa sa...

Ikke tenk på det! De får enten godkjenne eller la være, ikke begynne med sånne tvilstilfeller! Det er mange andre plasser å være medlem også. Sib og Dib og greier, bare se lenkene på M sin side.

Kjempefin kasse å ha krydder i, ja! :)

God helg i regnet!

Sol-klem

moni sa...

velkommen til Nib, trodde du var medlem fra før jeg:) skjønn krydderkasse, har maken selv;) hihi og jeg har faktisk også krydder i den:) Like tenker vel likt:) Idag sendte jeg avgårde pakken, så nå slipper jeg å ha vond amvittighet lenge:) Ønsker deg en videre skjønn helg:) Så håper jeg virkelig du liker håndkleet:) klem monica