mandag 14. september 2009

Jeg er så heldig!

Jeg vant konkurranse hos herlige Det lille ekstra! :) Jeg setter så utrolig stor pris på både henne og bloggen hennes, tuuuusen takk søte du!!

Det å vinne en konkurranse er jo kjempestas i seg selv, men det å vinne et kjøkkenhåndkle laga av Moni, det er suuperstas det! Se da!!



Det var så fint at jeg overkom hull-i-veggen-skrekken min og og hengte opp en krok til det! :)


Fikk så fint kort også, det får henge på tavla mi!

Tusen takk søte du! :)

Så, over til noe min familie sikkert ikke kommer til å tro på... Hehe...
Vi satte inn nytt kjøkken når vi flytta inn for 3 år siden... Så er jeg selvfølgelig flau over innrømme dette, men vi ble jo aldri helt ferdig da!! 4 skuffer har manglet håndtak, de kom etter de andre, og pappa og svigerfar (som fiksa det meste av kjøkkenet for oss) hadde dratt hjem. Så har det bare ikke blitt gjort... (Latskap, angst for å føkke opp og latskap)

Så, i dag når jeg rydda etter middagen sto jeg plutselig der med drillen i hånda og skuffen foran meg, uten at jeg er helt sikker på hvordan jeg bestemte meg for det! Pappa laga en mal når han fiksa de andre skuffene, så jeg fant frem den. Jeg sammenligna med resten og konkluderte med at den var riktig. Så satte jeg i gang!! Men tror du f... ikke at jeg klarte å sette den OPP NED da?? Helve.... atlså! Jeg heiv meg ned i skuffene og fant til slutt en masse for å "glatte over overfladiske skader på treverk", nært nok! Tyyyta det inni og fortsatte på resten av skuffene. De gikk heldigvis knirkefritt...
Ulykkesskuffa blir nok aldri helt bra, men heldigvis må du vite om det for å se det! Og jeg er allikevel stolt over å endelig fått gjort det! :)

(dette er da IKKE den skada skuffa.... :P)

Jeg har jo hørt det der med at hell i spill betyr uhell i kjærlighet, men jeg har jo en herlig kjæreste, så kanskje det egentlig er uhell i trearbeid...?

11 kommentarer:

Ellemeller sa...

Tusen hjerteleg takk:)

So lekkert det håndkleet var! *misunneleg*

Anita

Ellemeller sa...

Og forresten!! ... so flink du er som har fiksa kjøkkenskuffene dine!:)

Anita

Crinoline sa...

Hei og gratulerer med nydelig gave.Strikkehåndklær er så fine. Ønsker deg en fin uke.

Guttemamma sa...

Ja ja,nå er det iallefall gjort:-)
Knaggen er skjønn,den angrer du ikke på vettu...og håndkleet fra MOni er kjempefint!!

GundaM sa...

Jøsses så tøff du er som satte igang med det da, og skjønner frustrasjonen ja...HIhi, eh unskyld;)

Og så artig en potetsak du har under her, har ejg ikke sett makan til det er sikkert!

nattaklem

alvens kreative hjørne sa...

Hei i natten :-)

Gratulere! den der var virkelig flott!! litt misunnelig her nå asså :-) hehe :-)

Flink du er som fikk gjort det med skuffen :-)

Nattaklem ifra meg

Karna sa...

Kjenner litt for godt til det der med at detaljene lar vente på seg, har enda ikke montert lyslist på kjøkkenet som jeg monterte på vaskerommet i sommer...kanskje i helgen....i morgon i morgon, og ikkje i dag...

Kristine sa...

Haha...ja det der er jo en standard da! Om sånne ting ikke blir gjort med en gang, skjer det aldri. gjett om vi hadde noen sånne utestående saker i vår leilighet etter massiv renovering..men, viss du plutselig får mail fra en journalist som vil hjem til dere for å ta masse bilder og spørre spm, så kan det hjelpe å få fart på sakene! Vi tok ei intensiv helg og fikk gjort MASSE..det merkelig er at det forsatt er slike småting som må fikses, æsj..vi få se når vi skal selge en gang, hehe! Grattis med ny telefon forresten...får klare meg med min "vanlige" 3G, så får du speedsurfe med 3GS...hehe ;-) klemmer

Synnøve sa...

Hei hei! Så heldig du var som vant det flotte håndkleet da, jeg har ikke vinnerlykke, så jeg må si jeg ble litt misunnelig... ;) Og så må jeg si jeg kjente meg igjen i det du skriver i profilen din, jeg drev også og sendte masse bilder til mamma på mail av det jeg drev med her hjemme, og slik begynte jeg å blogge også :) Ønsker deg en fortsatt fin uke! Synnøve :)

Mia sa...

Heldig er du som vant det nydelige kjøkkenhåndkledet, og så hjemmelaget atpåtill! kan det bli bedre? Og heldig er du som har fått håndtakene på skuffene helt for "egen maskin"... jeg lar meg imponere, siden jeg ikke hadde visst opp eller ned på en drill, for ikke å snakke om at jeg hadde tørt å bore hull i en kjøkkenskuff. Flink er du!

Ingunn sa...

Ja ja. Godt det gikk bra til slutt da.

Ha en fin uke :)

Klem ingunn