tirsdag 15. september 2009

Herlig bursdagsgave

Det fikk jeg av min bror og familien (eller, rettere sagt, min svigerinne... :P)!


Denne skjønne skåla! Min svigerinne har så god smak, og vet veldig godt hva jeg liker! :)


Elsker dette rosemønsteret!


Ellers er jeg (som veldig mange andre i Blogglandia) blitt syk. I dag har jeg vært hjemme fra jobb, kjedelig, men jag hadde nok ikke fått gjort noenting på jobb i denne tilstanden. Er nok ikke no' swæin-flu eller no' sånnt, kanskje et lite hint av piglet-flu. Den er mye mildere enn sin storebror. Når menn får den er den gjerne kjent som man-flu... Håper jeg blir bedre kjappt!!

11 kommentarer:

moa sa...

for et vakkert rosefat du har fått!!
løkki ju!
..og riktig god bedring til deg -
moaklem***

Guttemamma sa...

Oj...det var fint:-)
Fyll det med druer..eller smågodt og bli frisk!!
klem

Crinoline sa...

Nydelig rosefat.Ønsker deg god bedring.Klem

moni sa...

for et nydelig rosefat du har fått:) Fantastisk lekkert:) Masse god bedring klem fra meg til deg:)

Magny sa...

oi... herlig.. !
aldri sett slikt før...
og gratulerer med bursdag...

klem, magny

Ellemeller sa...

Gratulerer med bursdagen!!
Den skåla also!! Lekker;)

Anita

Anne sa...

For eitt flott fat! Verkeleg heldig, du:)
Nydeleg blogg du har!
Ha ein fin kveld:)

Karna sa...

Så nydelig, kjempe fint mønster....Du må ha god bedring, håper du kommer deg raskt på beina igjen!

Solveig sa...

Hei:)
Det ble en lang pause på meg,men nå er jeg tilbake! Tusen takk for hilsner jeg har fått av deg:)
Så utrolig fin bolle!! Den var jo bare nydelig. Skjønner du ble glad. Når har du bursdag da?
Masse god bedrings klemmer i din vei;)

Solveig sa...

Ja, det var helt supert på Mallorca. Helt ulikt typiske syden land. Jeg vil gjerne tilbake:)
Du får bare passe på deg selv og bli bedre du.

Anonym sa...

kjedelig å være sjuk ja.....god bedring te dæ! en skarp solbærtoddy som riv skikkelig i halsen gjør susen....godt å høre at skåla fallt i smak .....