søndag 20. september 2009

Helga går mot slutten...


Hva har jeg gjort? Blitt dårligere igjen! Min kjære har vært bort denne helga og jeg hadde gleda meg til jentefest i går! Når jeg våkna på morningen var jeg i dårlig form, men fast bestemt på å bli bra til kvelden! Jeg la en 4-trinns-plan for å bli frisk.
1. Frisk luft. (Høst bildene her ble tatt under ein liten frisk-luft-spaser-tur)
2. Dop: Ibux og Paracet.
3. Varmt bad med oljer.
4. Søvn.
Når klokka var 5 hadde jeg gått gjennom alle punktene etter tur, men fortsatt var jeg like dårlig. Da la jeg i desperasjon til et nytt punkt: Latter. Jeg lasta ned noen episoder med Americas Funniest Home Videos og lo så jeg gråt! Både av latter og av smerte... Ingen suksess... Det ble hjemmekveld!

I dag våkna jeg og følte jeg meg litt bedre. Sto opp å satt i gang med dekopasje! Fikk dekka 3 ting og DERR ble jeg like dårlig igjen...! Søren altså, SÅ lei!!!

Uansett, nå er dette en interiørblogg, ikke en syteblogg, så jeg får slenge på litt slikt også da!

Før:



Jeg har vært på utkikk etter en såpe dispenser, den må være i plast for her går den i gulvet er par ganger i uka, men har ikke funnet en jeg liker. Da får jeg finne på en midlertidig løsning:



Er litt spent på hvor lenge denne holder, menmen, er fornøyd for øyeblikket! :)


Ble også fornøyd med fatet! Det var jo fint fra før også, men hadde en idé jeg ville teste.


Litt vanskelig å skikkelig bilde, menmen, ser jo sånn ca i alle fall! :)

Den siste ble jeg ikke så fornøyd med, menmen, can't win them all!


Nyt resten av helgen folkens! Jeg krysser fingrene for at jeg er frisk i morgen!!


(Enn å skrive RBK å slikt fotball-sarv på dette fiiine treet... Galskap!! Jeg hater fotball...!)

17 kommentarer:

Babb sa...

Wow, du begynner å bli stor på dekopasje!! Ha kjøpt æ å, men ikke komme igang. Bli snart sjø, når diiine( æ meine fiiiine) servietta finn vei'n over fjorden! hihi. Enig med skrift på treet, skoilla gjort det på sæ sjøl istedet!

Glede sa...

Huff da.. Håpe det er borte i morgen! Artig påfunn med det fatet og den såpedispenseren. Gleder meg til å komme i gang med litt hobbysysler igjen jeg også! Klem

Ellemeller sa...

Superlurt å lime servietter på såpedispenseren da! :)
Håper du blir fort frisk att!!!

Anita

Christina sa...

WOW sier jeg også!Jøss så flink du er og takk for at du er innom meg å skriver masse fine ord!Jeg blir så glad;)

Ønsker deg god bedring,er så leit å være i dårlig form!Jentefesten rocker du neste gang..hoho

Klem til deg.

LYKKEBO sa...

Det er lov å syte litt!! God plan du la...tror jeg kopierer den jeg til en dag jeg trenger den!!,)hihi.. Flott såpedispenseren ble!!

Klem

Guttemamma sa...

Hei søta!!
Da fikk du vel ligge i fred i helgen da...ingen frekk trønderbein som brøt seg inn??
God bedring!! Men du,hvorfor driver du og kaster såpedispenseren i gulvet??

camillaslykke sa...

Hei, god du er på decopage! Tenkte jeg også skulle prøve meg på det...:)
Nyvaska hus er deilig. Og har begynt å vaske hver torsdag- Da er hele huset rent og pent til helgen... DEILIG:)
Ha en fin uke...

Linda sa...

He he ingen skal si at du ikke prøvde med godt mot iallefall ;O)
Noen ganger må en bare lytte til kroppen!
Nydelig ble din såpedispenser, smart!
Da er vi i samme båt vi to...kan ikke fordra fotball jeg heller!

God bedring og en fin uke til deg!
Klem Linda

Crinoline sa...

Ønsker deg god bedring.Såpedispenseren ble søt,men lurer også på hvorfor den går i gulvet?

Solveig sa...

Hei:)
Huff da!! Kjedlig når du "må" være frisk og skal kose deg:( Dumt du ble værre igjen! Litt av en god plan du hadde,men desverre hjalp det ikke. Du får ta det med ro å passe på deg selv:) Masse god bedring!
Hehe,ja kanskje det!? Hadde vært fint for deg om jeg kom å skiftet på senga for deg:) Hater det egentlig selv,men elsker å legge meg i ny skiftet seng,og så må man jo gjøre det.

Håper du fort blir bedre:)

Missfryd sa...

Det ble flott:-)
Så synd du gikk glipp av jentefest, men håper du er bedre nå.
Ha en fin kveld. Klem Ingrid

Blandet loft sa...

Jeg trodde jeg kommenterte dette innlegget, men glemte nok å skrive inn de kontroll bokstavene eller noe :S Jaja.. Kjipt du ble syk. Det er absolutt ikke noe spesielt, hvertfall ikke om det er mye som skjer. Håper du begynner å bli bedre :-)
Den såpe-dispenseren var kjempe søt, både før og etter :-)

Guttemamma sa...

Ler meg ihjel...av holy great mother of good-kommentaren din. Selv er jeg happy-happy-in love!! Kanskje takke svigermor???
klemmings

Karna sa...

Kjedelig at du ble syk, håper du føler deg bedre nå!! God bedring til deg!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

God betring :) Håper du blir fort bra :) Godklem

Marit sa...

For det første må jeg ønske deg god bedring! Synes 4-trinnslista di var god, men når ikke dette hjelper er det bare å legge seg ned. Nydelige dekopasje tips, har prøvd meg på det og synes det er spennende. Første gangen jeg er innom bloggen din - og det kommer jeg til å gjenta!
Hilsen Marits pust i bakken

siren sa...

Da er vi 2...jeg hater fotball jeg også!! :)Må bare få si at det du har laget i decopaige var bare såå fint altså! Jeg har aldri prøvd meg på den teknikken, men ser jo nå hvor mye fint man kan lage :) Håper du snart blir frisk igjen! Klem Siren :)