søndag 13. september 2009

Brukthandel hjemme

Jaja, så var det vel søndag igjen da...! Denne helga har vært travel så langt, men i dag skal jeg ta det veeeldig rolig, av flere årsaker... :P Jeg har ikke en gang rukket å sett innom dere denne helga, men jeg kommer nok innom i løpet av dagen! :)

Fredag dro vi rett fra jobb og til Tyholttårnet her i Trondheim for å spise middag sammen med familie som var på besøk i byen. Svigermor og svigerfar ble med oss hjem etterpå, de lå over til lørdag. Lørdag var det navnefest til familiens nye tilskudd (min kjæres (og min) nevø). Så dro vi rett på bursdagsfest til en kompis etterpå! Puh, vi som til vanlig bruker helgene til rein latskap... :P Koselig har det i alle fall vært! Men nå er det ALLEREDE søndag og i morgen er det jobb igjen! :-|

Wellwell, anyways, jeg har vært en dårlig blogger! Jeg var på brukthandling nå jeg var hjemme for en stund siden, men glemte helt å blogge om det! :-o

Kjøpte noen småting, blant annet denne kule rasperen(...?)...


Jeg synes den er så kul, og husk, den er KUN TIL POTETER! ;)

Dere legger kanskje merke til at det er et noe spesielt opphengssystem jeg har... Jeg har et syndrom jeg har sett flere her i Blogglandia nevne, det er Redd-for-å-lage-hull-i-fin-hvitmala-vegg-syndromet! Det er ikke enkelt å leve med dette sånn til vanlig, også dukker det gjerne opp slike spesielle løsninger som dette.... :P

Oh, ja, og forresten, jeg har fått min nye iPhone 3GS!! Ah, lykke!! :D

15 kommentarer:

Balke gård sa...

Travel helg du ahr hatt, da! Puh:-) Men ksoelig med familiehelg, også! Er det hjerteranke den heter, ja....:-) Mor med tusen barn kaller jeg den men det er nok feil:-) Nydelig ihvertfall! Ha en fin uke, klem fra Marianne.

Husk, KUN poteter, nå da;-)

Guttemamma sa...

Synes opphenget er storveis...og potetraspen passer godt inn,veldig fin! Ha en avslappende søndag da...
klem

M sa...

Så trivelig du har det! Kos deg med telefonen, klem,M

Crinoline sa...

Hei. Den potetraspen var kjempefin.Passer godt med noe rustikk mot det hvite.

Glede sa...

Så artig potetraspen/rivjernet var! Du finner stadig noe du.. :) Tenker du koser deg med telefonen ja. Jeg skal også kjøpe ny, men blir nok ikke så fancy.

Ellemeller sa...

Fin rasper, herleg mot den lyse veggen!

ANita

Balke gård sa...

Hehe, unnskyld at jeg ler, emn jeg gikk fra SVARTE til hvite:-)))))

Ellemeller sa...

TAkktakk! Det klør i fingrane, har lyst til å byrje å måle allereie i kveld, men det er vel ein fordel å ha bordet i hus først:)

Anita

LYKKEBO sa...

Skulle vært en ekstra-helg-dag! De flyr jo alltid!!Litt godt når man får gjort litt og "utnyttet" tiden..:)
Kul rasper!

God ny uke:)
Klem

Anine sa...

Hei ja!
Så kul den var. :) Morsom med tekst på da.
Ja du det er ikke lett å holde orden... Nå skal jeg pakke ned masse. GLEDER meg. Vekk med det!
Kos deg resten av helgen...
Klem fra moi!

Linda sa...

Så sjarmerende potetrasper du har fått tak i!
Smart oppheng når en ikke vil haa så masse hull i veggene, og det blir det jo fort når en stadig flytter på ting!

Ha en flott uke!
Klem til deg

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)


Kjempesjarmerende potetrasper :-)

Noe for en som elsker raspeball eller komp :-) nam nam :-)


Ha en fin ny uke !

Karna sa...

Phu det høres ut som en travel helg, men det dukker slike helger opp innimellom, jeg har nytt å være hjemme denne helgen, og fått ryddet og luket litt i hagen...herlig!

Christine Louise sa...

Åh så flott den var :) Koselig oppheng :)

Klem fra meg..

Magny sa...

så flott rasp,- sjelden fin!!
takk for hilsener, alltid like hyggelig!!
ha en skjønn valgdag videre!!

magny