mandag 31. august 2009

Morsom award

Jeg har fått award fra Martine´s Paradis! :D


Denne awarden betyr at man skal fortelle 10 ting om seg selv og sende den videre til 10 personer. :)

Ten things about Datt:
  1. Eneste barnelærdommen jeg har valgt å slutte å høre på er: Ikke kos med katter du ikke kjenner. Jeg elsker katter og stopper å koser med de fleste jeg møter når jeg er på tur (her til lands...)! :)
  2. Jeg har hoppa i fallskjerm og drevet med paragliding, men klarer allikevel å være verden største reddhare.
  3. Sukkersuget mitt har blitt kronisk
  4. Jeg begynte å interessere meg for interiør først i år.
  5. Leiligheta mi ser faktisk ganske ille ut, jeg har to soverom, begge halvferdige, et nesten ferdig kjøkken, et vaskerom der et hull i veggen fører inn til en bod....
  6. Jeg ELSKER gadgets, jeg og min kjære har til sammen to pc'er, to tv'er, surroundhøytalere, XBox, Playstation, Gamecube, Wii, dvd-spiller, forsterker, Nintendo DS, Playstation portable, speilrefleks, kompaktkamera, iPod, og iPhone(min er bestilt, venter i spenning)++... Jeg kan ikke beskrive mengden med ledninger i leiligheta!
  7. Jeg har vokst opp med utsikt til den nye Farmen-øya.
  8. Jeg er ekstremt klønete og ukoordinert!
  9. Jeg har klaustrofobi og må sitte langs midtgangen på fly og takler dårlig når det blir mye folk på liten plass.
  10. Får dårlig samvittighet når jeg legger den gamle bamsen min ned i puffen, får den sove der tro...? :|
Også vil jeg gjerne sende videre til disse ti, hvis de er interessert :)
Solrosa
Blandet loft
Det lille ekstra
Urban retro
Majas
Sømrommet
Vakre tanker
Villa Kos & Kaos
Ditt og Babb
HippieChic

14 kommentarer:

Maja sa...

Hehehe.....morsomt å lese litt om deg;)
Sier takk for awarden, den tredje jeg får nå, men ikke fått gjort noe med den enda....det kommer;)
Ha en fin kveld videre;)

Guttemamma sa...

Morsomt å lese om deg,har litt klaus som deg...egentlig redd for å fly..

Glede sa...

Du altså, du er så morsom.. Men må si jeg synes du burde svart på min utfordring også, om å si ti positive ting om deg selv, for det kan sies utrolig mye positivt om deg, nemlig! Jeg bare nevner; omtenksom, gavmild, blid, morsom, engasjert, gjestfri og herlig snakkesalig! Jeg fikk også den utfordringen, men hadde visst "misset" at jeg skulle sende den videre til ti stk. Vel, vel.. Det går vel bra likevel. Klem

Babb sa...

Hehe, artig læll om æ visst 9 av 10 fra før...Bamsa søv godt uansett korr dæm e dæm sjø:-)

mi-rachel sa...

vi har nr 3 felles!:)

Livs Lyst sa...

Hei! Du lurte på hvor jeg man kunne få tak i tallerkenhyllene jeg blogget om i går. Jeg har kjøpt mine flere steder, men jeg husker i alle fall at jeg kjøpte et par på GLASSMAGASINET. Så kan du jo prøve lykken der?!!

Ha en fin kveld.
Hilsen Liv

Solrosa sa...

Takk! Det var hyggelig! Jeg tar den videre i løpet av uka! :)

Sol-klem (krysser fingrene for bedre vær utover uka...)

moni sa...

Så moromt å lese:) klart at jeg tar utfordringen å strak arm:) Takk for award:) du har vunnet på konkurransen min:) send meg din email adresse så skal jeg få sendt pakken til deg:) Ønsker deg en videre skjønn mandagskveld:) klem monica

Balke gård sa...

Hehe, morsom lesning!!!! Klem fra M

Karna sa...

Grattis med award, kjekt å lese svarene dine...stakkars bamse, tror ikke han sover godt i en kasse...ha ha ha

Kristine sa...

Hei der :) hmm, har du ikke fulgt med helt på bloggen min eller? hehehe...har fått og utført den awarden allrede jeg ;-) fikk den av din søte glede-venninne! Men tror du var på ferie...tenker at det holder å dele en sånn liste en gang jeg, men veldig koselig at du tenkte på meg da!
KJekt å lese lista di, jeg og ble faktisk først interessert i interiør for sånn ca 1 1/2 år siden, alltid likt å ha de "fint" rundt meg før det og..men ble ikke ekstatisk av å finne annonnser for loppemarked og handlet sjelden interiøret mitt på fretex før, hehe!

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen:)

Gratulerer med flott award! Gøy med en utfordring ... og morsomt for oss lesere å bli litt bedre kjent med deg!!

Ha en fortsatt fin uke!

Klem Anette:)

Linda sa...

Så artig å lese onm deg!

Ha en flott dag videre!

Ingunn sa...

Hvordan var fallskjermhoppingen???

Gled deg til IPhone!

Min kjære og min datter er helt hekta her.

Klem ingunn