tirsdag 18. august 2009

Litebilde

Kjøpte et lite bilde for 10 kroner hos Tordenskjold her om dagen, syntes det var litt søtt, det er av en blåklokke, eller "blåsippe" som det står bakpå, er det svensk tro...?


Mala selvfølgelig ramma, ble greit det!


Den shabbes nok litt etter hvert, men mangler fortsatt pussepapir... Trege glemske Datt!


Ellers så må jeg igjen beklage at jeg har vært så fraværende i det siste, vi reiser til Rhodos i morgen! :) Nå her jeg prøvd å jobba litt ekstra så jeg ikke blir så blakk neste måned, for den lønna ferien har jeg for lengst brukt opp! :P
Gleder meg såååå utrolig mye, det skal bli deilig med litt finvær! :D

22 kommentarer:

Babb sa...

Søtt ja:-)
Kos dere masse i varmen, god tur:-)

Magny sa...

åååhhh... kooos dere på Rhodos...
håper ikke dere heller får grise-syken!
skjønnt bilde og herlig benk!!
hvilken bok leser du??
klemm og skjønn tur...

Ellemeller sa...

God tur! Kommer til å savne deg:)

Anita

Duften av erteblomster sa...

KOS deg på ferie!:)

Klem

Linda sa...

Det var et fint bilde, og enda finere ble det med hvit ramme!
Ha en super tur til Rhodos!

Klem Linda

Blandet loft sa...

God tur Datt :-) Nyt det maks ;)

Guttemamma sa...

Mer enn greit nok,kjempefint ble det!! God tur til Rohdos,vi var der i fjor,utrolig koselig by!!
Klem

moni sa...

det ble superfint, helt nydelig:) god tur til rhodos, dete r fantastisk på rhodos:) Kjempekoselig:) god klem fra Monica

Karna sa...

Kos deg i varmen, deilig med en liten ferie sent på sommeren..hvis vi kan kalle dette sommer....Kjempe skjønt bilde!

God ferie!

M sa...

Gooooooooooooooooooooooooooood ferie!!!!!!!!!!!
Klem,M

Berit i sømrommet sa...

Huff, Rhodos... Det hørts kjedelig ut ;) Bedre å være her i Norge og få med seg høstregnet!

LYKKEBO sa...

Koselig bilde, og ekstra fin med hvit ramme;)
God tur!!

Kari sa...

God ferie til deg ;-)
Jeg håper at det nå er mulig å legge igjen en kommentar hos deg.... Jeg fortjener nesten medalje for alle gangene jeg har forsøkt.

Klem fra Kari*

Kari sa...

Yes!

Kristine sa...

Hei Datt :)
får inntrykk av at du er innom Tordenskjold rett som det er!? hmm, det er nemlig jeg og...tenk om vi er der samtidig!? Morsomt å tenke på, hehe!!
Du slanger deg vel på en strand på Rhodos nå med litt forlenget sommer, hørtes nydelig ut! Blogges når du er tilbake ;) klemmer

Ninas Drops sa...

Bildet ble superfint.
Du er vel på tur du nå...ah..skulle vært meg det.
Klem
Drops

Ingunn sa...

Kos deg på tur.

Klem Ingunn :)

Modern Country sa...

Heisann!

Prøvde iherdig og finne veien tilbake til bloggen din og fikk heldighvis hjelp av jordbærpiken. Gode bloggevenner :)

Ha en nydelig ferie og kos deg en hel masse i både vann og sol!!

Klem Aina

fru Karlsen sa...

Hei! Kos deg på tur....kjenner jeg er litt misunnelig hi hi. koselig bilde...jeg tror kanskje det er blåveis eller fiol...


Ha en flott uke!!!

Klem fra Inger

Balke gård sa...

Vekommen igjen vil nå jeg si!!:-) Håper turen har vært fin, like fin som blomst og rammen ble:-)

Klem, Marianne

Ellemeller sa...

Nei no! Eg saknar deg! Berre slik du veit det:)

Det kjennes ut som om du har vore borte i ein mnd...

Anita

disa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.