mandag 10. august 2009

Jeppjepp,

Har vært litt fjern i det siste, begynte på jobb i forrige uke, er et slit denne jobbinga!
Derfor bestemte vi oss for å hive oss med et vennepar på tur til Rhodos, reiser 19., GLEDER MEG! :D
Dessuten ble jeg 25 år i går, så det ble litt feiring med middag og kake. Har ønska meg penger til bursdagen, skal kjøpe meg symaskin! Er litt spent på om jeg klarer å dreisen på den syinga, ikke sydd noe særlig før, men har så mange ideer! :)

Jaja, over til noe anna!
Jeg "went a little wild" med noen brød former for en stund siden, og siden jeg hadde en til liggende måtte jeg jo finne på noe med den også!


Denne fikk to sandkakeformer i, en til pynt og en til lys.

Tadaaaa! :) Må jo ha no' rart å finne på vettu... :D

10 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Hei du:)

Gratulerer med overstått!!
Å..heldige dere som skal på tur..
Så kreativ du har vært! ble kjempe fint:)

Duften av erteblomster sa...

Gratulerer så mye med overstått!
Høres deilig ut med tur :)

Klem
Vibeke

mi-rachel sa...

gratulerer -på etterskudd!
25 år! du er jo bare ungdommen:)

Englefryd sa...

Grattis med dagen som har vært!!!!
Heldiggrisen som skal til Rhodos da. Fin der.
Og du, de rosa kronene er fra Panduro i papp( eler noe lignende ja)

Håper du koser deg i regnet:-)

Klem

Guttemamma sa...

Gratulerer med dagen som var!!! Du er i farta med prosjektene dine ...herlig!!

Linda sa...

Ble nesten i høststemning av det nederste bilde!
Vakkert var det!
Koselig å tenne masse lys.
Men må enda begrense det, for det blir så himla varmt.
Likte godt brødformlysestakene dine!...sjarmerende!

Ha en fin kveld!
Klem fra Linda

Karna sa...

gratulerer med 25 års dagen!!!!! Klart det må feires, og ikke minst er det deilig med en ferietur å glede seg til!
Blir en liten storbyferie på meg, i begynnelsen av Sept, så det gleder jeg meg til...

Knall fine brødformer!!!

Babb sa...

Åå, såå koselig stemning det ble, gleder meg til høstkvelder jeg nå:-) ( Men håper på noen fine sommerkvelder før den tid kommer da)

Ninas Drops sa...

Å hipp hipp hipp hurra=) for dagen som var=)
Stoooor jente..hihi....
Likte så godt rammene du har funnet. De ble superfine..Nei nå kom jeg på noen bilder jeg har liggende gitt...de skulle jo få seg en runde med kosten...ta da..jeg må lete litt.
Drops...

Magny sa...

heia... så artig da!! genial effekt!!
har formene stablet oppi hverandre her...
takk for
koz hilsen fra deg!!

klemmer~~~~~