lørdag 29. august 2009

Hei igjen!

DA er jeg hjemme, og denne gangen blir jeg en stund!! :)


Det var litt av en tur må jeg si... Etter noen friske og raske dager ble vi dårlige i magen de fleste av oss! Mannen i paret vi reiste sammen med havna til og med på sykehus! Det gikk bra og nå er vi hjemme og bedre alle mann, men det var ikke så gøy å være syk på ferie... Når det er sagt så er jo Rhodos en behagelig plass å være, stabilt nydelig vær, deilig vann (på den sia det er lunt..) og gamlebyen er den mest sjarmerende plassen som finnes!



På grunn av sykdom ble det veldig lite shopping, shopping er jo som kjent nokså hardt arbeid. Det eneste jeg har med hjem er tre duker og en ramme, skal legge ut bilder av det når jeg har fått rydda her... Det trengs...!



Menmen, noen friske dager fikk vi, denne pizzaen og skoen med øl ble inntatt en herlig varm kveld på en takterrasse i gamlebyen. :)

4 kommentarer:

Ellemeller sa...

Pippi her! *knis*

Det er rett og slett deilig å ha deg tilbake! Mageproblemer på tur kan ikke være mye kult!! Har heldigvis aldri opplevd det:)

Anita

Babb sa...

Såååå bra at du e heim igjen, savna dæ!!

Guttemamma sa...

Koselig å ha deg tilbake!! Var på Rhodos i fjor, likte øya kjempegodt og vil gjerne tilbake!! men magevirus.....fysj,verste som er...
klem

Blandet loft sa...

Velkommen hjem Datt :) Årh, utrolig kjedelig å bli syk/dårlig på ferie.. Men det virker som dere hadde noen brae ikke syke dager også, så det er bra ;-)
Kos deg med å pakke ut og vaske klær.. hihi

Klemmer fra BlandetLoft