søndag 30. august 2009

Glede!

Både sånn man føler, og min kjære venn Glede! :)
I dag har Glede og hennes herlige familie vært på besøk!
De er midt i flyttesjauen, de er jo på vei til å flytte på landet. Vi kommer til å savne dem!! Heldigvis blir de boende nære svigers, så vi kan i alle fall besøke dem når vi er der!

Søte Glede hadde også med gave til meg! Se på denne da!! :D


Herlig søt notatbok med bloggtittelen min på!! :D Der kan jeg notere ideer og tanker, jeg DIGGER den! Selvfølgelig er den så fin at jeg klarer ikke helt å skrive i den riktig enda... :P


17 kommentarer:

Linda sa...

Å så artig at venninden din fikk tak i en notisbok med ditt bloggnavn på!
Og den var jo riktig så fin også!
Håper det går fint med flyttekaoset.

Ha en fin uke!
Klem fra Linda

Ellemeller sa...

So kul den boken var! Eg elskar notatbøker i alle variantar og ei slik personleg ei hadde eg elska over alt:)

Anita

Guttemamma sa...

For mye gløgg vettu....

Glede sa...

Så bra at du likte den, kjære du!! Vi kommer til å savne dere også. Men - vi blogges i alle fall! Klem

Kristin sa...

Takk å takk å takk...!!! :-0
Så fin bok du fikk av svigerinnen min ;-)
Ha en fin kveld
K

moni sa...

så skjønn bok du fikk, nydelig,omtenksom og personlig gave:) Sikkert litt trist at Glede flytter, men heldigvis kan dere fortatt besøke hverandre da:) Ønsker deg en videre nydelig søndagskveld:)

Modern Country sa...

Hei hei! Så flott bok du fikk i gave! Du vet jo ugler er noen veldig kloke dyr :)

Takk så mye for hilsenen, ja katter er de aller deiligste dyr!!!

Klem Aina

mi-rachel sa...

så kul notisblokk!

Hege sa...

For en fin notis-bok,kjempekoselig!
Godt å ha deg hjemme igjen:-)
Ha en fin kveld, klem Hege.

MeyBiMe sa...

Hallo i natten :-)
Takker for hyggelig kommentar i bloggen min :-)
Om jeg er så veldig flink kan nok sikkert diskuteres....men de ble iallefall noe som kunne brukes :-)
Utrolig flott notisbok du har fått heldiggrisen!!!!
Ha en fin uke :-)

LYKKEBO sa...

For en utrolig kjekk gave! Og så gøy med bloggnavnet på! Sånn ønsker jeg meg å!;)

Martine sa...

hei:)

så fin blogg du har:) har en liten award til deg inne på bloggen min:)

ha en flott kveld:)

Karna sa...

Så grei de var da, som kom med gave...kjempe fin!

Kari sa...

Jeg bare sier det! Dette er siste gangen jeg forsøker.....

Klem fra K@ri*

Kristine sa...

Har sett Glede og fikk seg en sånn blogge-bok for litt siden, og jammen har hun ikke fikset en til deg og! Så heldig ;) da er det bare å la kreative tanker få flyte fritt i den nye notatboka! Ha en fin mandag :)

Anita sa...

Koselig med notisbok gave da!! Så ut som dere hadde en topp tur til Rhodos! Vil også til varmen... Sitter her nå og lurer på om jeg skal putte noen pinner i ovnen, er litt småkaldt idag :p. Ha en flott uke!

GundaM sa...

Bare det ikke er ugler i mosen her nå...HI-hi

Min bestevenninne gifta seg og flytta til Australia ;( Ser henne hvert annet år, litt trist vi er som tvillinger men hun er og kikker på bloggen da. daglig;)

HIls den smukke katt,)