mandag 3. august 2009

Et katteliv

Datt kaller Blogglandia!

Jeg tok slutten av ferien med ro, var hjemme hos mamma å klarte å feira bursdag med det samme(det er ikke før 9. august egentlig da...)! Derfor har jeg og min blogg vært out of order... Har ikke fått sett innom noen blogger, DET er trist det! Men i dag starta hverdagen igjen (i alle fall frem til 19. august når vi reiser til Rhodos), og jeg er back on track...

Men ja, hva var det jeg ville si? Jo, katteliv! Det er et godt liv det! Spesielt hvis det er snakk om min Cindy! :)

Hun har nå fått seg nye skåler.



Kjøpt på bruktbutikken Tante Isabel i Fjordgata her i Trondheim. Digger slike, første gang jeg fant dem så små! :D

Jeg har også vært på utkikk etter noe å ha "go'mat'n" i, og for litt siden fant jeg denne på Fretex.


Mamma hadde en slik med oppskrifter i når jeg var lita, måtte jo bare ha den! Synes det var litt morsomt med den gjennomsiktige toppen, som om Cindy skal kunne se utvalget, haha! :P

Den passa ikke helt inn i den fargen, så *sprayspray* HVIT!


Nå ser det slettes ikke verst ut på plassen hennes, mangler bare eeeen skål til nå :)


8 kommentarer:

moni sa...

godt å ha deg tilbake igjen:) dete r jo rene kjære koldtbordet til katten jo:) hihi:) skjønner godt at det er godt å være katt hos deg:) er du med i konkurransen min forresten? vist ikke er det kjekt om du vil være med:) klem monica

Blandet loft sa...

Så artig det ble! Skikkelig flott og morsomt på samme tid :)
Åh.. Rhodos høres deilig ut, sikkert godt å se frem til det.

Crinoline sa...

...men trenger pusen fire skåler? De i emalje var flotte.

mi-rachel sa...

oj..den katten så ut til å ha de veeeldig godt.

Ninas Drops sa...

Herlig katteliv...
Kjempeflink har du vært.
Også så omtenksomt av deg å gi henne mulighet til å se på utvalget...ha ha..jeg ler her jeg gitt...du er søt å da=)
Ble lekkert med kartet i stuen også synes jeg..fin ide=)
Klem klem

Babb sa...

Hehe, den kassen husker jeg godt! Kjempefine skåler da, har ikke sett de så små før jeg heller. Katten din lever i luksus, ikke rart hun stakk av når du var på ferie....hihi..SINDUR!!

Ingunn sa...

Stikker innom for å ønske deg en fin uke.

Klem

Kristine sa...

haha...for en heldig kattepus!! ;-) her ordner jammen matmor opp med deilig mat og skikkelig stilfull oppbevaring..ikke dårlig altså! Kjempefint var det! Tørr ikke vise det til Mr. Nelson, for da er jeg redd han vil ha noe lignende...Men, så syns jeg han har en ganske stilig oppbevaring til maten sin og da, rød dunk med skriften "dog food" og så har han jo navnet sitt på matplassen...tror egenlig han har det ganske fint hang og...hehe.
Velkommen tilbake fra ferieliv da...for min del har ferien nettopp startet! Og en av de nærmeste dagene skal vi legge ut på en liten trøndelag-rundt tur...hehe. Varme opp teltet før vi pakker det og drar avgårde til Korsika ;-)
Ha en fortsatt fin kveld!!!
klemmer