torsdag 13. august 2009

Benk makeover

Når vi flytta inn sto det en benk på plena utafor leiligheta vår, den var blå og nokså avskalla.
For noen helger siden når jeg satt ute hengte en nabokone seg ut fra verandaen å spurte om det var min, det var den jo ikke, og ingen andre sin heller. Hun hadde sagt til vaktmesteren at hun syntes den var så stygg at hun ville han skulle kaste den. Det falt ikke i god jord hos en gjenbruker som meg, og jeg tilbøy meg å male den opp.


Jeg hadde "overraskende" nok litt hvitmaling liggende, og den fikk noen strøk av den.


Jeg klarte å lure meg unna med å male et strøk "for lite", slik at den fortsatt ser litt shabby ut.


Den oransje veggen får jeg desverre ikke gjort noe med...!

Også har jeg akkurat kjøpt en ny bok av Liza Marklund, DET er herlig det! :D

13 kommentarer:

Balke gård sa...

Hehe, jeg tar utfordringen:-) Bare meld fra så kommer jeg med hobbyverktøykassa mi:-))

SÅ flott en benk, og mye finere som hvit! Elsker de glassene, fra Kremmerhuset? har skålene, så billige og fine!!! Ha en fin dag/kveld, har akkurat kommet hjem fra Sissel Kyrkjebø-konsert, den dama kan synge!!!!

Ingunn sa...

Superfin benk. Nå fikk jeg lyst på en hvit benk og!!

Takk for koselig kommentar hos meg.

Ingunn

Guttemamma sa...

............grøsser ved tanken på at den kunne blitt kastet,kjempefin ble den ,sol og greier!! Rødvin.....på en torsdag????

GundaM sa...

Så flott du fikk pussa den opp og at ingen eide den;)
Den orange veggen er slik huset her var før, så det er håp!! Hihi

Rust ja...Herlig i hagen, no skit på bil!

Ha en fin fredag;)

mi-rachel sa...

ble fin den.
og det så herlig ut å sitte i solen å lese:)

Blandet loft sa...

Åh så fin den ble. Fikk lyst til å sitte på den :)
Limen jeg har brukt er Glaslim fra merket Casco.

Linda sa...

Så fin benken ble!
Enkel og sjarmerende!
Mye rart og flott som blir kastet...desverre!

Ønsker deg en fin helg!
Klem til deg fra meg.

Polly sa...

Det er da livet er godt å leve.. ;O) Benken ble veldig fin! Tusen takk for koselig hilsen på sweet&shabby forresten. Ønsker deg en god dag! hilsen POlly

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)

Benken ble fin som hvit :-)

Ha en fin helg!

moni sa...

så fin benk og den ble jo mye lekkrere som hvit, du svinger jo på malekosten før jeg får snudd meg du og maler de vakreste ting vakkrere:)

Idag har jeg vært på brukten og kjøt meg et nydelig rundt speil med de vakreste sirklete rammen rundt og gu jeg gleder meg til å male dette hvitt og henge opp på loftet:)

Ønsker deg ei nydleig helg:) Klem monica

Modern Country sa...

Hei!

Så koselig at du la igjen en liten hilsen. Synes navnet på bloggen din er så artig :)

For en fin benk du har fått tak på, fin i både blå og hvit. Nydelige glass forresten. Håper du får en fin helg, og kanskje skinner solen så du kan sitte der i kroken og kose deg med ett glass vin, det hadde vært herlig!

Klem/Aina

GundaM sa...

Innom og stryker katten og kikker på den rustne bilen;)

salig blanding sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.