tirsdag 14. juli 2009

Tar meg tid til å lukte på rosene

Eller, rettere sagt, Cindy tar seg tid til å lukte på stemorene, mulig hun spiste noen også.. Men så har Cindy forsåvidt alltid tid til det da... Hmm... Dette ble en dårlig start på innlegget...


Okay, jeg prøver igjen! Jeg har ferie og tar livet med ro! Det er deilig det, skal ha 3 uker og har ikke andre planer enn en helgatur til Tromsø og en tur hjem til våre foreldre. Det vil jeg påstå er LUKSUS! Selv om det også frister med en tur til syden... Pose og sekk? Jatakk! :)

Jeg har tilbrakt de siste dagene ute på plena og i senga på verandaen, har hatt finvær og det har vært herlig! I går hadde jeg besøk av en venninne, vi steika i sola, spiste snæks og kosa oss.


Jeg har også mota meg opp til å prøve meg på et nytt type prosjekt, redesign av lampeskjerm.
Er ikke så veldig fornøyd egentlig, men det er jo min første, så det er greit! :)

FØR

ETTER

Dette er bare stoffet jeg hadde til overs etter at jeg trakk opp den puffen for en stund siden.


Nå er sola borte, men det er greit for jeg går å gleder meg til møte Glede og et par andre venninner i kveld, vi ut å spise tapas og drikk vin/øl, DET blir koselig det :D

5 kommentarer:

Babb sa...

Wow, syns lampeskjermen ble kjempefin jeg!
Sukk, ferien din høres herlig ut...luksus:-)
Kose deg masse i kveld!

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Høres ut som du har en knall ferie!:)

klemmer

GundaM sa...

Herlig katt, like usymetrisk som min svære kastrerte hannkatte;)))

og så stilig en kattematboks du hadde i et innlegg under her!

Lampa ble knall den, kos deg videre i sommerferien din!

LillaLykke sa...

Det ligger en award til deg på bloggen min :)

Kristine sa...

Hei :) Tusen hjertelig takk for awarden!! Gjett om jeg ble glad da....min aller første :-) I will never forget...hehe! Lampeskjermen ble jo kjempefin, ikke noe å si på den altså! Syns du skal være fornøyd med den ja :-D