fredag 24. juli 2009

Polkasse

Jepp, nå har jeg lik så godt kjøpt meg egen polkassse! Hihi, den er gammel da. Kjøpt på antikvitetsbutikken her i byen og skrubba av yours truly!


Klarte ikke vente til den hadde tørka helt med å ta bilde, så den har litt merker på seg her, men nå er den fin! :)


Fått plass på min svære kjøkkenbenk.


Skulle hatt en som var større så alt krydderet får plass også... Eventuelt en nokså liten en i tillegg der krydderet kan stå.

Søsters har kjøpt et par også, men de er gamle melkekasser fra meieriet, må si jeg synes det er litt morsomt at denne søstra som liker en tur på byen har funnet seg kasse fra polet og den andre som er melkefontene for minstemann enda fant seg melkekasse.... :P

10 kommentarer:

mi-rachel sa...

fiiiin!

GundaM sa...

Kan brukes til mangt disse kassene ja;))) Og kjenner igjen den følelsen av å bare måtte før ting er ferdig tørka, herda...HIhi

God helg hils den vakre pusefrøkena;)

Lykkeliten sa...

Kjempe fin kasse! Og tusen takk for så koselig kommentar! Ble kjempeglad jeg!
Ha en fin kveld!
Klem*

Solrosa sa...

Haha! Du kan få sagt det! Skulle gjerne hatt en sånn kasse selv. De er jo geniale til alt mulig, for eksempel LP-plater... Fint å ha på benken som du har gjord, da! :) God lørdag til deg. Plasker vel ned der du er i Trondheim også. Blir kino på meg snart! :)

Glede sa...

Kult! Er på leting etter en kasse jeg også, må vel bli en meierikasse på dette meieriet også... Hihi..

MeyBiMe sa...

Dette var jo skikklig praktisk og flott!!!!
Selv har jeg en stooor bolle på benken som jeg fyller med alt mulig :-/
Har selv noen slike kasser....kanskje jeg skal ta dem frem i lyset igjen :-)
Ha en fin helg :-)

Hjerterom sa...

Hei :)
Koselig blogg du har.
For en tøff kasse!
Ganske populære sånne nå...

Fortsatt god sommer.

Klem Siw

Kristin sa...

Hei
Jo,vi er nok stolte :-) Spelet anbefales !!
K

Kristine sa...

Hei Datt ;)
Stilig kasse! Vi har og 2 stk lignende hjemme...ene inneholder interiørblader, mens andre inneholder faktisk polvarer, hehe! Veldig fornøyd med begge to, kassene er jo så fler-brukelige! Er det et ord? hehe..jaja, du skjønner nok hva meg mener ;)

Nelson takker så mye for hilsen på bursdagen sin...mammaen og pappaen overlot stakkars bursdagsgutten til "farmor" og dro på gladmat-festival til Stavanger i helga! Fikk handlet med meg noen godbiter som skal blogges i løpet av dagen ;-)
klem

Maliva`s verden sa...

Hei..så heldig du er som har kommet over den fine kassen der....Samler på sånne selv,men vanskelig å få tak i..Lykke til i konkurransen min!Klem fra Maliva