torsdag 9. juli 2009

Kattematholder

Jeg har sikla på denne kattemat-bøtta og skåla fra Crème de la Crème, den er sååå nydelig, men desverre for dyr for meg nå. I stede gikk jeg i bruktbutikker å kikka etter noe jeg kunne bruke.


Fant en kakeboks jeg synes var så fin, og ei gammel herlig øse. Ikke helt fornøyd, men det er en start! "Matta" er rester av voksduken jeg kjøpte for en stund siden å har brukt litt her og der. Skålene skal nok også byttes ut, men enn så lenge får hun låne mine (Må selvfølgelig ha tre, en til vann, en til tørrmat og en til godismat... :P)...



12 kommentarer:

Ellemeller sa...

Klart eg kan prøve å smitte deg med inspirasjonsvirus via internett!!
*svosj*
Kjente du det? :)

Lykke til! Det er berre å setje i gong.

Anita

PS. Eg syntes kattekakeboksen var kul!

Balke gård sa...

Knallbra, porselensskåler til katten, den likte jeg:-)

PS! Takk for tipset, men var ikke der...Se hva jeg gjorde:-) Imponert???:-))))

Kelm, Marianne

Kari sa...

Så godt du lar deg imponere :D
Flink du også da! Mye mer personlig din løsning enn en du kjøper ferdig i butikken.
Ha en fin dag videre.

Klem fra Kari*

Camilla sa...

Syns det ble riktig så fint jeg :)

moni sa...

det ble jo lekekrt, katta fåha det like fint rundt seg om deg forstår jeg hihi ønsker deg n nydelig dag:) klem monica

Magny sa...

digger den kakeboksen... !!!
så kosleig rosemønstret du,- nostalgisk og vakker... kos deg videre i sommeren,- magny***

Ingunn sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min. Så fin kakeboks da.

Klem ingunn :)

Hege sa...

Takk for koselig "besøk",du er så søt!!
Og vet du?
Bøtten min kostet 179,-....!
Og da kan du jo pynte gaaanske mye på den i forhold til prisen det blir for det andre settet..?
Finnes mye pent i sjablonger, decoupage osv..., bare å spørre om tips- får ikke blogget alt jeg har erf. med engang!!
Ha en strålende kveld, klem Hege.
PS!Så fine loppis-kupp:-), skikkelig romantisk, sukk...

Babb sa...

Det ble kjempefint, håper "sindur" ble fornøyd:-)

Balke gård sa...

Ja, det var sår...Stakkars meg...

;-) Lite sår etter sagbladet da jeg skulle skifte det;-) Var ikke meningen atd et skulle bli den skrytebloggingen igår;-)

Og forresten, PRØV potetgull og melk!!!:-)

Kristine sa...

Ikke noe til ferievær i Trondheim nei...jeg har ikke ferie før om 3 uker, så sånn sett er det jo egentlig ok ;-) hehe..nei, jeg unner ALLE sol og sommerstemning når man har ferie!!

Jeg sier "ja takk" til flere feminine vibber på fjelltur ja, da får jeg kanskje lov å ta med ordentlige kopper, fat, bestikk og mat?? Sambo har nemlig pakket tur-bestikk og tur-fat...og det er ikke akkurat like praktisk å spise av, men praktisk å pakke ned...alt må ta liten plass nemlig! huff...er dårlig på å bruke liten plass når jeg pakker jeg, hehe ;-)

Du får prøve å sette i gang litt kreative tanker og handlinger i regnværet, pleier å være en god kombinasjon hos meg i alle fall!!
klem

Ellemeller sa...

Also... no må du huske på at eg er ei gammal dame og at eg kjøpte desse krusedullane for 22 år sidan, men eg trur det var på ein Obs! Bygg-liknande butikk eg fekk tak i dei.

TAkk:) Du er flink til å gje hyggelege kommentarar du!

Anita