torsdag 2. juli 2009

Jeg fikk, jeg fikk!!

Award fra snille Fru Karlsen! :D
Tuuusen takk, det varmer et hjerte som sitter på jobb og ser på andres feriebilder... Hihi.. :)


Tenkte jeg skulle gi den videre til min kjære venn Glede, en venn både her og i RL som vi bruker å si i onlinegaming, altså RealLife... Hehe, jepp, jeg er en geek.... :)

Også vil jeg gjerne gi den til et par damer jeg har møtt her inne i Blogglandia også!
Livs Lyst, takktakk for alle de nydelige bildene du har lagt ut i det siste, det gjør godt for en sjel som savner landet intenst i disse dager! :)
Vakre tanker, takk for masse hyggelige kommentarer, de er alltid satt pris på! :)

5 kommentarer:

Glede sa...

Å, du er altså da bare sååå snill! Tusen takk, det var koselig, satte stor pris på den. :)

Kari sa...

Tusen takk :o)
SÅ snill du er!
Jeg ble også veldig glad, og hadde du vært i nærheten nå, så kunne vi ha feiret den med nystekte kanelsvinger. De beste noen sinne tror jeg....
Skal bli stas med besøk nå. Det går litt fort i svingene for å bli ferdig til de skal hentes på flyplassen, men hva gjør vel det.
Nyt sommeren vider.
Vakre tanker og stor klem fra Kari*

M sa...

RL for meg er Ralph Lauren hehe.
Kos deg i sommerværet, klem, M

Ellemeller sa...

Flott blogg! Har bladd meg gjennom fleire sider bakover og bestemte meg for å følge med på deg:)
Anita

Livs Lyst sa...

Tusen tusen takk for at du tenkte på meg når du ville gi denne videre!!

Hilsen Liv (som også er hjerteskjærende glad i livet på landet...!)

;O)