onsdag 15. juli 2009

Jeg er kjendis!!

Jepp, for jeg fikk et innlegg på NIB! Hihi, okay, kanskje kjendis er å ta i, men jeg er i alle fall strålende fornøyd... Hihi...
Her er i alle fall innlegget! :)

Ikke bare det, meg jeg har fått award av kjære Lilla Lykke :) Tusen takk! :D


Så da sender jeg den tilbake til Lilla Lykke! :)
Vil også gi den til:
Ditt og Babb, kjææære, kjææære søstra mi! :)
Glede, min supre venninne!
Solrosa
Vakre tanker
Urban retro
Eller meller, jeg forteller
Fru Karlsen
Sømrommet
Duften av erteblomster
Det lille ekstra
Wallas verden, brukt på ny

Håper dere synes det er koselig med en award i sommervarmen ;)

6 kommentarer:

fru Karlsen sa...

Tusen takk kjære deg! En award er vel alltid gøy å få!!! Gøy at du fikk med kommoden din på NIB! Så ble den lekker også da!!!

Klem fra Inger

moni sa...

iler inn til NIB og leser om kjendisen som jeg er så heldig at jeg "kjenner" hihi!!! Hjertelig takk for award skjønne du:) Det varmer alltid:) Håper dte er greit at jeg legegr den til i side rullen min og linker til deg:) jeg ble hoppende glad, det skal du virkelig vite:) Somemrvarme er det heleler dårlig med her, helelr regn og atter regn pluss litt tordnevær, men men... deilig innevær for å dille og dalle litt!! God klem

Ellemeller sa...

EG har sett det for leeeenge sidan at du er kjendis:)
Tusen takk for award, alltid hyggeleg!!

Anita

Glede sa...

Grattis med den, så gøy!! :) Hva blir det neste? Tusen takk for award, så snill du er. Klem

Babb sa...

Wow, søstra mi e kjendis!! Hihi, artig ja, åsså vart deinn no bra fin å da;-)
Tuuusen takk for awarden, føle kanskje ikke deinn e helt fortjent, ha virkelig vorre sløv( kameraet på reparasjon og full rulle om dagan) i det siste, men no ska æ skjerp mæ! Har jo faktisk litt å blogg om....
Klæm:-)

Ninas Drops sa...

Hello miss sunshine=)
Miss celebrity=)
Ha ha...så søt du er...
Jepps...hvordan får slike pakker i posten ja...hm...man må vel skrive mange mange ganger at man liker pakker kanskje..hihi...det har jo jeg gjort utallige ganger vettu...tror det er slik..hihi....
Ha en fin dag.
Her blir det tur til Gjøvik etterhvert med en god venninne....herlig...skal sikkert innom noen bruktbutikker...synes nye er blitt så kjedelige jeg nå..yoho....
Klem fra NIna og hennes supre Drops