tirsdag 21. juli 2009

Det er så gøy å komme hjem til...

... AWARD! Tusen takk til Anine med den vakre bloggen Gleder og Søtsaker! :D


Jeg vil gjerne gi denne oppmerksomheten videre til Fru Karlsen og Det lille ekstra for å si "Jeg setter pris på dere!" ;)

Så har jo jeg og min kjære vært en tur i Tromsø å besøkt ett sett med koselige venner! ;) Der var vi innom en del attraksjoner, blant annet Ploaria hvor jeg fikk hilse på seler og andre vanndyr. DET var digg det, dyre-elsker-Datt hadde vanskelig for å forlate sele-utsikten, SUKK, de er såå skjønne! :D


Også var vi med den taubanen opp for å se utsikten over Tromsø. Det var kalt, men utsikta nydelig! :)


Og om jeg fikk pressa inn litt shopping...? Jada, lett! :D


Det er så stas når man får slike nydelige poser synes jeg!!


Disse falt jeg fullstendig for! Vet ikke hva jeg skal bruke dem til da... :P


Men når de er så fine som disse spiller det heller ingen rolle! :)


Jeg har vært borte såpass mange dager nå at jeg blir hengende litt etter når det gjelder bloggene jeg følger med, håper jeg blir tilgitt med tiden! :P

11 kommentarer:

Babb sa...

Velkommen hjem & gratulere med award'n!
Kjempelekre flasker og kasse, artig med noe nytt:-)

Anine sa...

Kjempesøte flasker! De kan jo brukes til mye... Shampo og balsam f.eks. :)
Kos deg!
Klem

Ellemeller sa...

Så fine flasker!

Eg skal fortelje deg løyndomen med boksane mine. Eg stryk vlieseline på baksida av fòret. Ikkje verre enn det.:) Om stoffet eller fòret er litt stivt treng ein ikkje vlieseline.

Anita

moni sa...

velkommen hjem og hjertelig gratulere med award, gøy å komme hjem til slikt ja.

Tusen hjertelig takk for awarden da, du er bare herlig altså :) Blir stolt og glad:) Du er så god:)

Lekre falsker du har kjøpt deg åsså stod de i en så vakker eske elelr boks også da:) Skjønn pose også, slike pleier jeg å ta vare på hihi

ser ut som om du har hatt noen fine dager:)

Ønsker deg en nydelig kveld:) klem monica

Guttemamma sa...

Klart du er tilgitt, du er jo norgesmester i å kommentere:-) Flott flasker og bruken er jo ikke det viktigste så lenge de er fine (en bloggers motto!!)
klem

jordbærpiken sa...

Så fine flasker! Om du ikke finner noe å putte oppi de så er de jo uansett nydelige til pynt. ha en god dag! :)

Kristine sa...

Velkommen hjem igjen! Tror du er ganske lett tilgitt jeg ;-) kjempesøte flasker...men mest av alt, SUPERSØTE seler da!! Er dyreelsker selv, og elsker alle som nusselige, søte, grasiøse osv. osv som går på fire bein eller svømmer med små finner som selene gjør!! ;-D

Kari sa...

De flaskene var da bare lekre!
Er du også en sånn som gjerne vil ha alle dyrene med hjem :o
Selene er faktisk søte de, men jeg ser de ikke for meg i en bolle på salongbordet - hi hi. Det har vært noe for bloggdamene å kopiere det!
Klem fra Kari*

fru Karlsen sa...

Hei!

Tusen takk for awarden. Jeg ble kjempegla!
Ser ut til at du har hatt en strålende tur. Jeg kom akkurat hjem etter en tur til oslo. Deilig å få reist litt!

Ha en fin dag

Klem

mi-rachel sa...

velkommen tilbake!

Solrosa sa...

Gratulerer med ny award og takk for den jeg fikk. nå har jeg endelig lagt den ut. Håper du hadde det supert i Tromsø. Det er en fin by!!

Sol-klem