lørdag 11. juli 2009

De sier du ikke kan kjøpe deg lykke...

Det er mulig det, men jeg sier at vi kan i alle fall kjøpe oss ting som gjør oss lykkelige! Vil ikke det eeegentlig si at vi kjøper oss lykke...? Hihi... :P
Jeg nevnte for litt siden at jeg kjøpte meg sukker- og fløtekopp til den søte mugga jeg fikk av bestemor. I samme innlegg skrev jeg at de hadde et servise i samme mønster som jeg ikke følte jeg kunne kjøpe akkurat da. (Du kan lese det HER)

Nå har jeg vært tilbake å kjøpt serviset...! Jippiii! Det var ikke mer enn 200 for det da, men jeg drikker jo ikke kaffe, så det er uansett litt råflott, men, ÅH, så fornøyd jeg er!!


SE den lykkelig familien da!! :D
Synes det er så utrolig nydelig!



Alt er herlig perfekt slitt!


Den ene koppen var misfarga i bunnen, sikkert av kaffe. Min teori er at det var favorittkoppen til "ho mor". Hva tror dere? Uansett herlig :)



Nå har jeg utrolige 6 kopper med tefat og fat, en mugge, en fløtemugge og en sukkerkopp! Wuhuuu, lykkelykkelykke!

11 kommentarer:

Linda sa...

Hei hei.
Slikt et nydelig sevise du har kjøpt!
Virkelig vakkert var det, skjønner at du er fornøyd med dette kjøpet ja!
Vi kan vel ikke kjøpe oss lykke, men vi kan bli litt lykkeligere!
Katte boksen din ble bare råfin, skikkelig sjarmerende!
Så flink du er!

Kos deg og nyt sommeren!
Klem Linda

Ellemeller sa...

Herlig servise!! Det var godkjøpet det!

Anita

moni sa...

du forteller om at en ikke kan kjøpe seg lykke, men vet du hva dette nydelige servise hadde jeg rett å slett blitt overlykkelig av... det var bare helt fantastisk lekkert og for en herlig pris på det- ren å kjær lykke. De sier også at det ikke er bra å være missunelig, men jeg skal ærlig innrømme at dette serviset skulle jeg mer en gjerne hatt hihi... men du og du hvor jeg unner deg det:) Ønsker deg en nydelig dag:) klem monica

fru Karlsen sa...

Så fint servise. 200 var jo kjempebillig!!! Likte godt kattematboksen også

Ha en hæli søndag!

klem Inger

moa sa...

så supersøte kopper og asjetter...helt nydelig!!!!! akkurat som vi liker det :0)
...eh!!! sitter dere og lurer på tur til rhodos enda....??
IKKE lur - REIS og kos dere!!!!!
moaklem

Englefryd sa...

Hei hei. Takk for koselig kommentar inne hos meg:-)
utrolig flott servise du har kjøpt deg, hvor har du kjøpt det?
Smart å sette knott på kattematboksen også da.

klem

Solrosa sa...

Så nydelig servise!! Den bestikkurven er fra Bloomingdale. jeg kjøpte den på Mias (tror butikken het noe i den duren) på Stjørdal. Du kan jo sjekke med dem! :) God natt og god uke! Sol-klem

Kristine sa...

åhh, I know the feeling!! supersøtt dette serviset ja...skjønner godt at du bare måtte slå til på det ;) kan jeg spørre hvor du kjøpte det?

Berit i sømrommet sa...

Å, de var kjempesøte. Tror jeg ble litt misunnlig nå ;)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Det var kjempefint og søtt. Jeg har mange sånne serviser. Jeg er en lattedrikker og det er det jo ikke plass til i de små søte koppene mine. Men bare for å prøve så laget jeg meg en kopp kaffe i en slik søt rosekopp. Og jeg må si det var morsommt og litt ekstra stas å sitte der med den vakre koppen. En bit sjokolade til kaffen gjorde at det smakte vidunderlig også. Så nå hender det at jeg tar meg en kopp, bare for moroskyld. Og du kan jo drikke andre ting i koppene. Likør f.eks. også er de utrolig søte med telys eller små duftlys i. Har du duftlyset rett i koppen, så får du restene lett ut ved bare å ha varmt vann på koppens utside.

Kos med med kppene dine.
Ha en herlig mandag
klem:)

Anonym sa...

hei,jeg ser at det er så mange som komenterer koppene dine...jeg har noen helt like for salg hvis noen er intr....mvh Gro