søndag 5. juli 2009

Ååå, så herlig!

Dette er herlig altså, jeg har endelig fått inn en seng på verandaen! Det å bo i blokk er ikke særlig luksus, man får gjøre det meste ut av det, duuu og duuu, så fornøyd jeg er!! :)





Senga skulle jo helst vært hvit, men denne fikk jeg kjøpt brukt og billig, da fikk den bare være svart! Den skal jo uansett stå ute og vil vel bare overleve en begrenset periode.


I helga har den blitt flittig brukt i finværet! Fredag kveld var det nokså kalt og jeg var veldig trøtt, så da sovna jeg her ute under pleddet, herlig å bare høre på vinden i trærne! <3

Også går det an å ta med pc'n ut også vettu, har kontakt rett innafor verandadøra, dette er liiivet dere!! :P


I går var vi på grillfest hos et vennepar, kjempekoselig! Rett og slett en nydelilg helg, også er det bare en uke til vi går ut i ferie også!

Men dere trodde kanskje at lykken stoppa der? Neeeida, jeg her også fått en award! Dette synes jeg er en kjempegjev award som jeg har fått av Monica med bloggen Det lille ekstra. Jeg er så glad i bloggen hennes, alltid masse nydelige bilder og lekre innlegg, takk for deg og bloggen din Monica! ;) Hvis dere ikke har vært innom bloggen hennes, så ta dere en tur HER, anbefales! :)


Dette er en "Great attitude and gratitude award", synes virkelig det er en ære å få den! :)
Denne vil jeg gjerne gi videre til Balke og Guttemammas, jeg er så glad i bloggene deres, inspirerer meg masse, fulgt dem fra lenge før jeg starta min egen blogg! Og selv om det er store, svære, imponerende blogger med mange tilhengere setter dere fortsatt av tid til å titte innom lille, ferske meg... ;)

16 kommentarer:

Blandet loft sa...

Du har jammen fått det koselig på verandaen må jeg si. NÅ fikk du meg til å virkelig ønske jeg hadde en veranda altså, og det er godt gjort! De fleste er jo så grå tomme og kjdelige. Men din var bare skikkelig innbydene. og jeg skjønner godt det var herlig å få den sengen ut der.

SommerKlem fra BlandetLoft

LillaLykke sa...

Herlig seng! Og ute på tessassen!! :)

Ja, teppet er i plast! Men det har en kant som er sydd på som er i stoff, om det skulle ha noe å si. Ellers er jeg kjempefornøyd!

Tove sa...

Det så virkelig deilig ut med seng på verandaen:) Og fint ble det jo også!

Ha en god siste arbeidsuke

Camilla sa...

Så fint :) Håper det kommer mange lange sommerkvelder, så du får brukt den masse :) Og må innrømme at jeg også er en av de som tar pc(eller macen da) med ut..helt genialt det jo! Ekstra greit er det jo at den har 3.5 times batteritid, men en stikkontakt like på innsiden funker jo og. hihi

Ragna sa...

Det ser helt fantastisk ut med den senga på verandaen da :-) Slik skal jeg også ha når jeg en gang får meg balkong!

Marias skriblerier sa...

Der fikk jeg lyst til å ligge!! Herlig seng :)

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)

Så deilig ut å ha en slik på verandaen :-) Kan tenke meg du koser deg der :-) Ønsker meg slik seng jeg og :-)

Ha en fin kveld :-)

moni sa...

Så rolig vakkeerr seng dur fått deg, er får du nok masse ksstunder med blogging ogå kan du jo nyte været, både nårdete r kaldt og bølåser og du hører vinden suser så vel som sommevær med sol og skyfr himmel, herlig. Synes den var fin sort jeg, liker kontraste og det var vakker kontrast til de skjønne tekstilene dine og ikke minst det nydelige nyinnkjøpte sengeteppet ditt.

Så kjekt at du ble glad fo awarden og den var virkelig vel undt:) Setter utrolig prispå deg og din blogg også:) Også var det kejkt å se at dugav den videre til Balke og guttemammas for de bloggene syns jeg også er supre, mend ete r det jo så mange av her i bloggland da.

Ønsker deg en videre fin sommerkveld:) Klem fra Monica

moni sa...

og jeg ser at mellomromsstasten min begynner og bli dårlig og at det går litt fort i svingene når jeg skriver og poster, beklager...

dataen min begynenr vel snart å bli antikk den også hihi

Camilla sa...

hehe Hadde det bare vært så vel :-p Men kanskje mamsen min leser det? ikke at hun er særlig rik heller. hihi Nei, jeg får nok bare krysse fingrene og be om et mirakel!! ;) Og isåfall er det nok plass til deg i kofferten. :)

Glede sa...

Det ser virkelig herlig ut det der altså! Kjente at jeg er litt trøtt nå.. Zzz..

LYKKEBO sa...

Så koselig! Tenker det er herlig og nyte sommeren fra den flotte sengen! Kunne gjerne tenkt meg en slik selv;)Klem

Linda sa...

Så utrolig koselig det ble på verandanen din!
Ikke værst å sitte her i deilig sommertempratur å blogge!
Eller du kan ta en aldri så liten middagsdupp her ;O)
Jeg har også tenkt på en slik seng til utebruk.
Men vi har ikke noe overbygd tak og da må vi jo drive å drasse fram og tilbake med madrassen når det blir regn.
Så smart å bruke voksduk på krakken.
Din ble veldig søt!

Ha fortsatt en fin uke!
Klem fra Linda

Ninas Drops sa...

jepp...enig dette så diggers ut...herlig...
Har akkurat kjøpt meg en slik seng på Ikea som jeg har store planer for...så store som det går an da...hihi...male litt kanskje...
kutie krakk og ...den ble søt..
oki, tuddel du..jeg syr litt skjønner du...
klem klem
Dropsa sa

Kristin sa...

Ja du kan bare glede deg. Helt fantastisk stil. Så ekte, og ikke for søtt.. Synes jeg da. Smaken er jo, som kjent, som baken, delt....
K

Maliva`s verden sa...

Oh..sånn seng ønsker jeg meg,slik at den kan står ute i paviljongen.Koselig plass du har fått deg der:O)