tirsdag 30. juni 2009

Vokt dem for katten!

Hihiii, der det ikke herlig? Kjøpte det på Kremmerhuset en gang i forrige uke.


Det henger i gangen... (Og jaaa, se bort fra den grusomme reolen, den er en midlertidig nødløsning, jeg har en plan for den plassen der!) Jeg skal bytte ut det hvite tauet med slikt hamptau som jeg er så glad i, men gidder ikke akkurat nå... :P

I dag har jeg vært på besøk hos en venninne samme med to andre venninner, åååå, som vi har kosa oss! Jeg ble med henne hjem etter jobb (vi jobber sammen) og hun laga mat mens jeg trakk om en puff for henne, hehe, herlig arbeidsfordeling! :)

Hun serverte japansk kylling curry, oh my god, nydelig, hun er såå flink med mat!
Til dessert fikk vi en blanding av vaniljeis, knust marengs, krem, jordbær å no' jorbærlikør, sannsynligvis den beste desserten noen gang! :O Etterpå satt vi bare å jabba. DET er lykke det! :D

11 kommentarer:

Balke gård sa...

Hehe, ja vi har to farlige katter, ja:-) Så nydelig sukkerskål og mugge du fikk tak i!!!! Klem, Marianne

mi-rachel sa...

ååå det hørtes så godt ut med den maten du hadde fått i dag. nå ble jeg jammen sulten!

Linda sa...

Greit med litt byttearbeid ;O)
Venner skal stille opp for hverandre.
Artig skilt du har kjøpt.

Nattinatt fra meg.

Babb sa...

Da fikk jeg svar på hvorfor du ikke var på msn i hele går ettermiddag/kveld...trodde kanskje det bare var "paybacktime" for at jeg var borte i går..hihi. Hørtes ut som en super kveld, jeg fikk faktisk malt 2.strøket på vindu og verandadør i går, snaart ferdig!!

Livs Lyst sa...

Hehe. Kuult skilt!

Takk for koselig hilsen inne på min blogg. Stedet jeg har vært noen dager, er et fantastisk sted. Jeg nøt dagene til det fulle og nå har jeg lagt inn noen flere bilder. Har så mange å vise... at det må komme flere innlegg fra bukta her.

Ha en nydelig dag!
Hilsen Liv

MK sa...

Mhm.. KOSA oss ja! Må gjentas snart. :-)

Camilla sa...

hihi skulle gjerne hatt et sånt med vokt dem for hunden på.. (vi har en liten hund på 8kg.. :-p , som tror han veier 80kg og er stor og sterk..)
Har en liten pause fra solen her, tror det er på tide å bade!

siren sa...

hihi...morsomt skilt! :) Så utrolig kreativt med den lysestaken da...hvorfor har aldri jeg tenkt på noe sånt før! :P

fru Karlsen sa...

Det ligger en award til deg inne hos meg!

Klem fra Inger

moni sa...

hihi stilig skilt, dete r så gøy med skilt synes jeg og jeg er på utkikk etter et som jeg vil skal henge i trappa som man ser når man går på vei oppover...

Høres ut som en kjekk dag med gode venninner og maten til venninna di høres nydelig godt ut:)

Ønsker deg en fin sommerdag:) Klem monica

Glede sa...

Skiltet var jo bare superkult! Og jeg ble selvfølgelig nysgjerrig på maten, matvrak som jeg er! :)