tirsdag 9. juni 2009

Verdens beste mamma

Det er min mamma det! :)

Da jeg og søs var innom bruktbutikken hjemme for en stund siden så jeg noen fat som var litt kjent, men kom ikke helt på hvorfor! Når jeg kom hjem og surfa på blogger så oppdaga jeg at det var min gode venninne Glede! Spurte mamma om hun kunne stikke innom å kjøpe dem, og det skulle hun!
Men det viste seg at denne bruktbutikken hadde litt tilfeldige åpningstider, så mamma var innom å sjekka noen ganger før hun endelig fikk dem i sin hånd, NÅ er de i min, og neste...? Hint: Dem vil gi masse Glede! :)


Meeen mamma var ikke ferdig der, jeg fikk også noen ting! :D


Søte små krukker til hylla mi! Hvorfor jeg har sprit i vinhylla...? Altså greit å ha det man bruker mye av for hånda... Hohooo...




Også fikk jeg ei skål som har fått plass på hylla under taket på stua. Takk mamsen min, snille, snille mamma! :)

10 kommentarer:

M sa...

De tallerkene husker jeg fra barndommen, mange som hadde de før i tiden,ja....

Og JA!!
Du kan komme på besøk til meg i New York!!!
Hvis drømmen min går i oppfyllelse!!!
:D

Kristin sa...

:-) Mail skal bli!
Ja, de er helt mamma de skålene;-)
God kveld fr Kristin

Ingunn sa...

Hei - så fine!

Har en utfordring til deg om du har lyst.

Ingunn

Babb sa...

Så bra at du fikk de krukkene, for nå kan jeg få de som står på hytta:)

Villa Kos og Kaos sa...

Heldig du da!!

Klem G-C

Karna sa...

Så snill mamma du har....De krukkene var jo bare helt fantastisk nydelige da!

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)

Så snill mamma du har! Kjempefine de krukkene der :-)
Ha en fin onsdag!

Berit i sømrommet sa...

Kjempefine krukker! Jeg burde gå oftere på bruktbutikker ser jeg ;)

moni sa...

så snill mamma. lekre krukker:) Elsker å gå på bruktbutikker, mange bra kupp en kan gjøre der! klem monica

Glede sa...

Hei! Så fine!! Forstår jeg deg riktig, er det de asjettene hun skaffet for meg? Du må hilse og si at det var kjempesnilt! Linker til deg på bloggen med et bilde jeg. Superdupert! Så heldig du er som har en mamma som "jakter" for deg. Flott fangst!