mandag 1. juni 2009

Verandaøl

I gårkveld hadde jeg besøk av en god venninne, vi satt på veranda'n å tok noen øl og spiste pottis og sjokkis... Herlig vær, meeen veldig kaldt på kvelden, så vi måte ty til pledd etter hvert!


Som søs skrev så kjørte vi oss vill og traff på en bruktbutikk på lørdag... Ehm... Der fant jeg noen småting, overraskende nok! Hihi...


Mamma hadde slike når jeg var lita, nostalgisk og søte! :D
Fant ei krukke også, ække sikker på at jeg liker den godt nok, men vi får se!

12 kommentarer:

moa sa...

hei,hei...
jasså, så du vil heller ha et glass øl du :0)
..er godt det også, enig med deg der!!!
søte småting du har "snopt" deg!
ha en fortsatt fin kveld -
moaklem

Glede sa...

Det så herlig ut! Fine funn også. Tuuuusen hjertelig takk for award, overraskende og koselig - min første! Sneiks.

Kerstin sa...

Heisan =)

Så skjønne ting du fant deg da... moro md litt brukt shopping...
Deilig å kunne sitte ute å nyte et glass øl eller vin...eller noe annet..
God uke til deg =)

Babb sa...

Ølet kunne jeg(og mamma) ha spart oss, men funnene dine liker jeg:)

Bo med barn sa...

Tusen takk:) Så mye fint du finner!

Linda sa...

Deilig vær vi har hatt ja!
Godt å sitte ute om kvelden, vi får bare forlenge utetiden med pledd og fjerne terassevarmer!

Ha en fin uke.
Klem Linda

Karna sa...

Herlig med noen kvelder på terrassen, så får vi heller bruke litt pledd...pytt sann...Nydelig funn du har gjort, flink å finne skatter du!

lovecountrychabbychicstyle sa...

heisann
dumpet borti din blogg via noen andre og her var det koselig å titte;) bra blogg du har! Kommer garantert tilbake:) stor klem fra Lillan

Villa Kos og Kaos sa...

Heia!
Takk for hyggelige hilsninger!!
Koselig blogg du har, kommer gjerne på besøk igjen!!
Stilige bruktfunn du har skaffet deg!
Klemn G-C

Kristin sa...

Hei
Takk for hilsen før helga.
Koselig stemning på verandaen!
K

Berit i sømrommet sa...

Jeg synes krukka var veldig fin, jeg. Og søte salt- og pepperbøsser :)

Crème sa...

Hei på deg!
Du har vunnet giveawayen for mai inne hos meg. Vaskemiddel og putespray med lavendelduft er på vei, men jeg må nesten få adressen din først. Kjempefint om du kan maile den til creme@creme.no
Ha en super uke videre:)
Klem Ragnhild