lørdag 13. juni 2009

Trakk trekk *PUFF*

I dag vekte Cindy (ja, katta mi!) meg halv 9, da fikk jeg ikke sove mer så jeg sto opp til kraftig regn...

Sukk...

Anyways, for noen uker siden flytta tante og onkel, da var min kusine (og verdens BESTE venninne) med på hustømming. Snill som hun er drev hun å redda ting som kanskje kunne være noe for meg, takk søta!
En av tingene jeg fikk var et puff som vår avdøde onkel (hennes pappas og min mammas bror) hadde laget! Jeg husker veldig lite av denne onkelen, så jeg synes det er kjempestas å ha noe han har laga! Desverre var den veldig grønn og rød, men det kan man jo lett gjøre noe med!


Siden jeg i dag var opp så tidlig (takk Cindy....) fant jeg ut at jeg skulle kjøre en tur ned til byen å se om jeg fant no' stoff (neinei, ikke drugs!!). Fant ikke heeelt det jeg hadde konstruert i hodet, menmen, det var jo litt mye å håpe på! Jeg kjøpte meg stiftmaskin på Clas i går, 69 kr, billigste jeg fant. Den sleit seg gjennom opptrekkinga, protesterte heftig innimellom, but we made it to the end.. :P Dette er det første jeg trekker opp så det ble ikke helt som det skulle, men jeg synes det ble bra nok!


Slik ble den! Mulig jeg blir å finne annet stoff etter hvert. Muligens maler jeg også føttene. Nå får den stå slik en stund! :)

10 kommentarer:

Guttemamma sa...

Very well done,du kreative sjel!!! veldig fin ble den!!! Ha en strålende lørdag og be katten sove leeenge i morgen:-)

M sa...

Hei kjære Datt!!
Det med stjeling av bilder.....det er egentlig litt sløvt når noen tar et bilde fra en "kjent" blogger.....det var f.eks. en som tok bilder fra Emmelines.....men den bloggen har jeg ikke sett igjen.
Ellers er det jo bare å spørre?
Jaja, det var nå mest for å skrive om anti-janteloven at jeg skrev den...fordi all kritikk fra anonyme om utforming og skrivefeiler, minnet meg om JANTELOVEN!!

Det var synd med det fatet, men jeg synes det ble litt stilig når det krakelerte!
Og heldige du på posesalg!
Poffen ble kjempefin, er det lagringsplass inni?
Klem, M

M sa...

Ja, nettopp!!
Fritidsproblemer!!
Vet du, jeg lurer på om de kritikerne fyker rundt i sin egen verden med rød rettepenn, og ikke har noen skavanker?
Jeg husker ikke mange sitater fra bibelen, gitt...men ETT husker jeg;
”Hvorfor ser du flisen i din brors øye, men bjelken i ditt eget øye legger du ikke merke til?”
Og hvorfor i all verden vil noen fortsette å komme til en blogg, hvis de blir sjøsyk av det som står der?
Jeg har fått noen rare e-poster må jeg si...folk er rare...
:D!

Solrosa sa...

Den ble jo veldig fin! Første gang jeg er på bloggen din, kommer nok igjen!! :) Ha en fin helg i Trondheim. (Jeg bor også der, men er i Oslo akkurat nå.)

Solrosa

Hege - BOLIGglede sa...

Den ble veldig fin! Så søtt med sånne små puffer.. denne har jo en historie også. Enda bedre!

Kari sa...

Takk for gratulasjoner :o)
Så fin den krakken ble da!
Flinkis du da! Jeg venter i spenning på sprayboksen......

Babb sa...

Den ble knallfin! Bare si fra hvis du har noen krakker til overs...hihi

MeyBiMe sa...

Hallais i natten :-)
Takker for hyggelig kommentar i bloggen min :-)
Nei.....jeg har ikke malt komoden min med noe blankt :-)
Den er som jeg kjøpte den :-)
Ha en strålende fin helg videre :-)

LillaLykke sa...

For en forandring! Så flink du er! :)

fru Karlsen sa...

Hei!

Krakken ble kjempefin.

Ha en strålende søndag.

Hilsen Inger