søndag 14. juni 2009

Tilbake på sprayevogna

Jada, endelig! :) Ikke store greiene, men et par rammer og ei skål fikk svi.

Skåla var grei nok fra før, menmen, måtte jo prøve :P



Mulig den får seg et puss, se litt mer shabby ut, men akkurat nå mangler jeg pussepapir :P


Den står på badet med litt småting i for øyeblikket.

Ramma var ikke helt min stil før.


Men som hvit ble den herlig.


Henger på skapet i gangen, synes det ble bra som det er der, uten noe inni.


Begge tingene kjøpte jeg på posesalget på loppis'n tidligere i uka. Lysestaken jeg kjøpte der fikk seg også en runde, men den glemte jeg å ta bilde av, kommer senere! :)

19 kommentarer:

Guttemamma sa...

Rammen ble virkelig fin uten noe inni og som hvit!! Dilla eller..??:-)

Babb sa...

Du ass, spraydronninga! Er ikke ferdig med hylla som jeg begynte med for mange dager siden jeg, sukk...men maler på loftstuen istede da:)

moni sa...

oj oj nå er det spraying for alle penger her... hihi men du og du så fint resultat da... må kanskje prøve meg jeg også snart! Ramma ble nydelig og skålen også:) lurt å ha ei lita skål til dill dall på badet:) Ønsker deg en videre fin søndag:) klem monica

Christina sa...

Det ble jo kjempefint som hvitt!!I LIKE...
Selv sprayer jeg hver uke tror jeg..hehe,det er gøy!;)

Ja,det er gøy å finne skatter!

Ha en fin uke;)Klem C

Crinoline sa...

Ja,hva skulle vi gjort uten hvitmaling og sprayboksene.Likte også skålen veldig godt før den ble hvit,rammen ble veldig fin.

Linda sa...

Ja lakkspray er tingen!
Billig og enkel fornyelse!
Ja jeg har vært på Bruktbo en gang.
Masse spennende der, og det kommer jo inn nytt hele tiden!

Ha en fin ny uke!
Klem fra Linda

Ingunn sa...

Så fine ting du laget ut fra ikke-så-fine ting. :)

Nå er det snart ferie, og da skal jeg spray-lakke jeg og. Har du noe merke favoritt?

Klem ingunn

Ingunn sa...

Takk for tipset om lakk. :)

mi-rachel sa...

fin den ramma ble!

Solveig sa...

Hei hei:)
Tusen takk for at du har lagt igjen så mange kommentarere hos meg!
Så utrolig gøy med spray maling:) Det er så enkelt å gjør så stor forskjell. Kjempe fin skåla de ble. Og detaljene på rammen kom mye bedre fram;)

Ha ei fin ny uke!

siren sa...

Oi så fint det ble med spraymaling, du har virkelig teken på spraying kan jeg se! Ønsker deg en fin uke! :)

Karna sa...

Dette ble jo kjempe fint!

Jepp...så ble det konsert på meg også, kanskje ikke helt det samme som på Koengen, men det var nå musikk! =0/

Maliva`s verden sa...

He-he,gøy å se at det er flere som har tatt av med sprayboksen...Fint ble det ihvertfall,også pussen ble kjempefint..Gøy med gjenbruk,ikke sant?Klem fra Maliva

Maliva`s verden sa...

Puffen..mener jeg så klart..hi-hi..Litt tidlig enda...

Livs Lyst sa...

Så søt den lille rammen ble!
Takk for besøket og koselig hilsen i bloggen.

Jeg vil ønske deg en kjempe fin mandag!
Hilsen Liv ;O)

Kari sa...

Ser man det! Dama er i gang igjen!
Og så flott som det ble!
Ha en fin dag videre.
Klem fra Kari*

Berit i sømrommet sa...

Det var jo rene ekstem forvandling av både disse, og puffen under her. Den ble jo veldig søt.

Kanskje et tips (?); hvis du er ute etter stoff så må du ta en tur til Stoff og stil! Myye fint :)

Ninas Drops sa...

Hello hello!!!!!
Tusen takk for alllllle de fine kommentarene inne hos meg...Tusen takk. Jeg setter så stor pris på det.
Jepp..kan tro det har kriblet i spray fingrene.Jeg begynte på et litt for stort prosjekt før jeg dro på ferie, og nå så blåser det litt for mye til at jeg kan fullføre for øyeblikket..*sukk*.
Det er så kult ikke sant.
Jepp, her går det i gult her vettu...
Dine ting ble jo så fine.
Så hyggelig at du kjøpte til Lille Glede sin lekestue...de var jo så søte.
Og du, jeg likte den rammen uten noe i...hm...kanskje jeg skal på let etter en slik ramme ja....Plutselig dukker jeg opp med en makan vettu...Det er jo det som er så herlig inspirerendede her inne.
Oki, jeg får haste på videre til andre herlige der ute.
Tuddelu fra meg=)

LillaLykke sa...

Så stilig! For en spraydronning! :)