mandag 8. juni 2009

Stolen min!

Jaja, i dag var jeg på Pulsstep på 3t for første gang etter innmelding.... Holy crap, æ dævve, formen er sååå himla dårlig! De sier det er så godt etterpå, that's a lie, I'm in pain! Menmen, nå er jeg i gang, blir vel bedre etter hvert....

Ingen prosjekt på gang i dag, men jeg var innpå bloggen Blandet Loft i går, der fant jeg likedan stol som jeg har, bare i annet stoff. Hun spurte om jeg kunne legge ut bilde av mine for å se dem i mitt stoff, og siden jeg da kan lage et innlegg uten å tenke blir det temaet i dag... Heheee... :)

Stolene ble kjøpt når vi flytta inn i leiligheta for snart 3 år siden, vi likte dem fordi de så ut som helt vanlige enkle stoler, tok ikke så stor plasss, men de hadde en "hemmelig" klaff, skikkelig gode å sitte i.


Men de er jo litt kjedelige, så de må jo "koses opp" litt!


Kjære godstolen min, skulla holdt meg til deg i dag, da hadde jeg ikke hatt så vondt i kroppen, du er jo så snill du....

6 kommentarer:

Guttemamma sa...

He he,men det smaker jo ekstra godt å sette seg i stolen ETTER trening da!! Flink er du:-)

Anine sa...

:) Flink du da! Ha en fin kveld!

Blandet loft sa...

Åh.. din så faktisk skikkelig digg ut! Den så faktisk deiligere ut enn min. Haha. Sikkert fordi den har litt "mykt" stoff.. min ser litt hardere ut, om du skjønner. Eller kanskje det er fordi jeg faktiks VET hvor god de er å sitte i :-) De tar igjen "stygheten" på behageligheten. Dessuten er de faktisk ganske fine, siden de ikke er så klumpete. Hihi

Kari sa...

Syns nesten du hadde fortjent den sjokoladebomben i bloggen min, så dyktig som du har vært :o)
Jeg har tatt en sykkeltur på ca en mil, men jeg skjønnet at jeg når ikke til leggen din når det gjelder prestasjoner...
Kanskje det blir litt varmere i morra. Da kan jeg muligens prestere litt hagearbeid i det minste ;o)
Nyt det som er igjen av kvelden.
Det har du fortjent!

Babb sa...

Fine stol'n ja:) Og etterhver så e det godt etter trening å!

frk.B sa...

Hei!
Takk for koselig kommentar!
Den stolen så himmelsk ut, og spesielt etter en treningsøkt. Keep up the good work!

Hilsen Frk.B