fredag 12. juni 2009

Rusa på holy friday

Jaja, da er det endelig fredag! :D

I dag var TV'n vår endelig reparert, og jeg kunne stikke innom å hente den på vei hjem fra jobb! Tilfeldigvis er det en Clas-butikk rett ved henteplassen, så da fikk jeg investert i litt spraylakk med det samme, wuhuuu!

Så var det rett på trening etter jobb, nok et forsøk på Pulsstep... Denne gangen var det faktisk hakket verre, dama tok virkelig helt av, klarte ikke å henge med på alle trinnene, meeeen jaggu ble jeg sliten!! Når jeg spaserte hjem var det skikkelig mildt i været (eller, mulig det bare kjentes sånn ut for mitt rødSPRENGTE tryne), det var fredag, jeg hadde trena, taco'n venta på meg hjemme og plutselig poppa "Du vet väl om att du är värdefull" inn i hodet mitt! Jeg synes den sangen er helt skjønn! Ble nesten litt rusa på livet der jeg gikk! :D

Nå er taco'n inntatt og lopper er tatt i bruk... Hihi...


Skal kose oss med helgagodis og film! Har noen sprayprosjekter underveis som forhåpentligvis blir rapportert i morgen.

Ha en fin fredagskveld dere også! :D

3 kommentarer:

Babb sa...

Flink du e! Kos dæ med god samvittighet, vente spent på nye ting fra spraydama...hihi

LYKKEBO sa...

Fredag=Taco!! hehe..Nesten fast hos oss;)

God helg til deg:)

Kari sa...

Du er velkommen til å dele om du tar turen :o)
Hos oss blir det taco i kveld, og jeg gleder meg.
I dag skal jeg ikke gjøre NOE! Og jeg skal ikke ut før det slutter å regne.
God helg og lykke til med boksen din :o)