tirsdag 2. juni 2009

Prosjekt ikke-helt-overbevist

Jeg hadde et slikt sybord som jeg kjøpte på loppis i fjor.

Var ikke spesielt fint akkurat, men fungerte bra til å ha ved tv-plassen min i sofaen.

Tenkte at det kanskje var en god idé å lakkere det hvitt med spraylakk! Jaja, typisk meg, kaster meg ut på tur uten riktig utstyr... Resultatet ble ikke helt det store, vanskelig å det jevnt her i vinden i dag.. :P


Vurderer om det skal seg et strøk med "ekte maling" nå, for å litt finere finish, men vi får se!

11 kommentarer:

Hege - BOLIGglede sa...

Syns det ble fint jeg!
Kan jo envt. legge en fancy tapet/papir på bordflaten og lakkere oppå..

Babb sa...

Det ble jo fint! Har en stabel med ting jeg skal spraylakke jeg også, venter bare på oppholdsvær....

Glede sa...

Tusen takk for award! Man kan spraylakke det meste, har jeg forstått. Syntes det ble stilig jeg! Du fikser og ordner så jeg blir rent imponert! :)

Guttemamma sa...

Ble kjempefint,wow!!! Veldig greit å grunne med spray da og evn male ett strøk "ordentlig".
Du er SÅ flink!!!

Blandet loft sa...

Den ble jo kjempe fin jo! Den var jo ganske fin fra før også, men fikk et helt nytt preg:-)
Hihi, ja, jeg er ganske fornøyd med skapet fra hytten altså =)

mi-rachel sa...

syns det ble fint jeg!

Crinoline sa...

For en forandring-sybordet ble kjempefint.Ønsker deg en fin uke.

Kari sa...

Jeg lager gjerne plass til deg i kofferten :o)
Gratulerer med Award forresten! Kjekt det da.

Sybordet ble kjempefint! Jeg lurer på om jeg skal slutte med alt som heter håndarbeid nå: Jeg har nesten brukt hele dagen på et prosjekt, og når jeg skulle montere det, så gjorde jeg det kunststykket å montere det feil. Ikke så ille det egentlig, men da jeg skulle ta det fra hverandre igjen, så gjorde jeg det kunststykket å klippe hull i det!!!! Tragisk! Og det var bare halsen på en sommertopp..... Hvordan skal dette ende da?

Godt jeg kan pakke kofferten i morra. Jeg trenger sikkert en forandring nå :o)

Klem fra Kari*

The Lavendar Room sa...

God morgen! Og tuuusen takk for awarden!!! Det va en kjekke kjekke start til dagen:):) Veldig gøy du ville gi award til bloggen min, er jo så mange fine blogger. Tar det som et stort kompliment!
Bordet ditt ble kjempe fint,
er genialt med hvit spraylakk. (Den brukes mye her i huset og) Ha en fin dag! Klem Julie Helen

Karna sa...

Det ser nå bra ut på bildet....greit når en kan stå ute og spraye og male, hadde det ikke vært for alle mulige små flygende vesen som må lande på det som er nymalt...

Dilldall-Nina sa...

Det bordet så veldig søtt og anvendelig ut. Jeg synes i grunnen det er litt vanskelig å spraye pent jeg. Tålmodigheten med å påføre mange, men tynne lag har jeg ikke tilegnet meg ennå. Jeg har noen kurver jeg kunne tenkt meg hvite - og da er nok spray tingen. Øve opp tålmodigheten før den tid kanskje. Hva har du i skuffen? ;)