torsdag 11. juni 2009

Posesalg

Mamma tipsa meg om at det var noe slags martna en liten plass ved sentrum i dag, var litt shabby så tenkte jeg skulle kjøre rett hjem etter jobb, men så kjørte jeg rett forbi så jeg måtte jo nesten ta en tur innom. Der var det ekstremt utplukka og de kjørte posesalg for 30 kr. Var egentlig ikke noe særlig igjen, men fant no litt. I tillegg drev damen bak disken å pusha stuff på meg, veldig ivrig på å bli kvitt varer! Ingen stor fangst, menmen, here goes:


En del jeg skal prøve å gjøre noe med, men jeg er tom for spray for øyeblikket! Føler meg naken! Hehe...

Disse er bittesmå for slike små lys, jeg tenke de ville være fine i Lille Gledes framtidige lekestue, er Glede interessert?? :)

Denne blir brukt som lysestake siden jeg aldri får blomster... :P

Denne havna på badet med småting i, oppå det herlige nattborde som jeg bør daffe meg til å legge ut bilder av snart!

Rar farge, skal sprayes.

Tjaaa...

Skal se om jeg brukt dem til noe kult en gang!

Måtte ha noe å bære alt i... :P

7 kommentarer:

Glede sa...

Å, så artig! Likte spesielt den vasen. Kjenner jeg har shoppeabstinenser nå altså, skal innom alle bruktbutikkene når ferien begynner! Selfølgelig er jeg interessert i de lysestakene! De er supersøte! Tro det eller ei, jeg har vært på nippet til å kjøpt slike før! Husker bare ikke hvor, og hvorfor jeg ikke kjøpte dem!?? Du får pønske ut en pris, så møtes vi forhåpentligvis snart! :)

Hulda sa...

Ja, det er artig med slike salg. :) Koselige saker du fikk tak i også.

Babb sa...

Artig! Skulle virkelig ha vært på loppis igjen, såå lenge siden! Har en likedan vase selv, fikk den faktisk gratis da de ikke hadde mulighet til å gi tilbake veklsepeng på en hundrings..hihi Den passer bra til blomsterkvastene tuppa kommer inn med;)

moni sa...

du har jo fått tak i mye lekkert jo:) Likte de små stakene med hjerter på som Glede skal få i lekehuset sitt. De hadde nok vært fine på et julebord (ja ikke sånn julebord med jobben men... ja et pyntet bord til jul vettu hihi) også:) ønsker deg en fin helg:) klem monica

Guttemamma sa...

Du er vel den snileste, tusen takk for veldig hyggelig kommentar!! Virkelig på tide at du får blomster til å ha i din nye fine vase!! Klem

Kari sa...

Jeg syns du skal ta deg tid til å plukken en bukett markblomster til den fine vasen :o)
Kjekk fangst du har gjort der!
Katta mi er rett så søt. Det er det eneste husdyret jeg har, og jeg koser meg med den :o)
Er du blant Bloggdamene på Facebook? Gi meg et pip evt, så kan vi legge hverandre til der.
Ha en fin dag videre.
Klem fra Kari*

lovecountrychabbychicstyle sa...

takk for fin kommentar på bloggen min:)
de blomstrete putene er kjøpt på KID:)
Ha en fin helg! klem fra Lillan