fredag 5. juni 2009

Pay-it-forward pips!

Jeg var så heldig å være med på denne pay-it-forward greia! :D
Pay-it-forward går ut på å sende gaver til hverandre, jeg får fra herlige HippieChic, der jeg var en av de raskeste, og jeg skal sende videre til tre andre. Denne gavesendingen skjer i løpet av 365 dager, så man kan leve i spenning en stund! :D

Jeg gjør det likedan som HippieChic, de tre første som legger igjen kommentar til dette innlegget får gave av meg! Da må dere tre legge ut et lignende innlegg og fortsette leken, enkelt og moro! :D

5 kommentarer:

Kristin sa...

Hei!
Høtres moro ut ;-)
Og, de krukkene var jo kjempefine, og smart med lys. Ikke idiot :-)
God fredag fra Kristin

Camilla sa...

er det nå jeg skal legge igjen kommentar her.. hihi :-) neida, det er jo noen andre sin tur nå..:)

Anine sa...

Kult! :) Jeg gleder meg som en liten unge jeg! Hopper og spretter! :) Og det er tilfelle også... Mannen min blir litt flau innimellom! Ha en flott helg da! Så blogges vi...

moni sa...

Herisann!! Jeg tror ikke jeg vil være med på det, men ville innon å ønske deg en videre nydelig helg og takke for alle de vakre kommentarene du sender til meg!:) Jeg blir så glad hver gang! klem monica

Glede sa...

Hei du! En utfordring til deg inne hos meg. :)