mandag 22. juni 2009

Lysestakeoffer

I'm having a sucky day!! Jeg er ei jente på 176 cm som er en god del mer enn lubben, i dag måtte jeg nesten ut for å handle litt sommerklær til sommer'n som tydeligvis skal komme snart! DET er no' dritt, ingenting gjør meg så depressiv som at de ikke LAGES klær som er store nok... sukk... Okay, dagen syte-avsnitt er over, nå til noe hyggelig, SPRAYING! :P

Kjøpte denne på posesalg på loppis for en stund siden, var ikke så veldig min smak....


Litt spray og plutselig ble den helt min smak! :D


Mulig den bli pimpa litt etter hvert, men nå får den være hvit, fin og stolt! :)

6 kommentarer:

Babb sa...

Det var da ikke såå ille, du overdriver!
Lysestaken bla knallfin! Jeg er nesten tom for spraylakk igjen, må velg på shopping:-)

Camilla sa...

Kjempe fin! Kan du komme å spraye litt for meg og, for jeg får det virkelig ikke til..!! argh..

moni sa...

Jeg kjenner den følelsen, spesielt når en skal handle bikini til sommersesongen, dete r til å bli deprisiv av!! (men det er nok kanskje mer oss selv enn andre som tenker slikt, vi er jo alltid så kristiske til oss selv vi damer, dete r vi gode på)!!

Du er i slaget med sprayflaska for tiden og det er stadig nye "offer" skjønner jeg:) Lysestaken ble ndyelig, maling kan jammen meg gjøre underverker!

Ønsker deg en videre fin uke:) Klem monica

Karna sa...

Jeg priser meg lykkelig over at det er slutt på lave bukser og korte t skjorter...nå går det å få fatt i noe som dekker navelen....ikke pent med navelen hengende ut over bukselinningen...kremt!

Flott lysestake, og ikke minst: TUSEN TAKK for award, la ikke merke til den jeg....litt trøtt om morgenen vet du...

Kari sa...

Tøft da!
Du er ei farlig dame med den sprayboksen din :o)
Morsom at du kommenterte "fjellet" mitt :-)
Det er det eneste fjellet jeg gjerne skulle ha båret opp dynamitten på dersom noen hadde sprengt det.... Men jeg har mange andre fjell rundt meg, og de er virkelig vakre.
Ha en fin St. Hans.
Klem fra Kari*

Magny sa...

takk for det...

og dette resultatet ble veldig flott!!
ønsker deg en skjønn st hanskveld, og like skjønn sommer...
magny***