lørdag 20. juni 2009

Lalalørdag :)

Det regner og er skikkelig stusslig vær her i Trondheim, jeg har dratt frem dekopasje-stuffet mitt igjen, perfekt for slike dagen! Det ligger en greie til tørk nå, den får komme "på trykk" i morgen når den er på plass! I dag kan jeg vise bilder av et par småting jeg kjøpt på nett for ikke så lenge siden!


Begge disse småtingene har fått plass på badet, boksen er det for anledningen ingenting i, men ååå, så fin den er! :D

Denne er superliten å så søt! Såpa fikk jeg som premie sammen med veska i forrige innlegg, den får være pynt enn så lenge. I tillegg til disse småtingene kjøpte jeg et svært pledd/sengeteppe, skal ta bilde av det å vise litt senere, akkurat nå henger det foran vinduet på soverommet, min kjære er veldig lyssensitiv når han skal sove... Han skal finne en annen løsning fort, for det fiiine pleddet skal jeg ha på stua!!

7 kommentarer:

fru Karlsen sa...

Hei!

Så fine ting.. Kjedelig med regnvær. Vi har heldigvis hatt bra vær i dag, men hører torden i det fjerne, også vi som skal på grillparty idag!!!,men men været kan vi ikke gjøre noe med!

Ha en fin helg

klem Inger

LillaLykke sa...

Jeg Elsker bokser, og denne var lekker! :D
Såpen og skålen var også veldig fin! Ønsker deg en flott helg!

Ingunn sa...

Så lekre bokser. Høres koselig ut med dekopasje i dag.

Ingunn :)

M sa...

Hei min venn!!
Det ligger en utmerkelse på bloggen min, en vennskapsrose i mitt siste innlegg.....
Den er til deg fra meg, plukk den med deg!!
Klem, M

Babb sa...

Den boksen var herlig!! Gleder meg til å se mer spennende fra deg, her i huset blir det gjort lite bloggbart for tiden..sukk...

Kari sa...

Så lekker den boksen var :o)
Jeg har vært litt travel den siste tiden, så jeg er på etterskudd med kommentarene mine, men sånn er det bare enkelte ganger. Jeg håper vi begge kan nyte en flott værdag i morra. Det syns jeg vi fortjener.
Nyt resten av helga.
Klem fra Kari*

Camilla sa...

Fine ting! Og er spent på sengeteppet.. :)

Ha en fin søndag!