torsdag 2. juli 2009

Krakk med voksduk på

Jaja, jeg har jo hatt en del forsøk på denne malinga, ikke alle like vellykka!

For noen måneder siden mala jeg en krakk med utemaling. Den sto et par dagen å tørka på verandaen, da kjentes den tørr ut og jeg satt meg på den for å knyte skoene. Nå jeg reiste meg opp var det inntrykka et digert "ræv-avtrykk" på den! Den øverste malinga hadde tørka, men ikke lenger ned! Hohooo, tabbe... Jeg fikk skrapa bort en del av malinga, å sverta på litt for å den til å se litt slitt ut, men det ble ikke bra, desverre! Kan vel ikke ha flaks hver gang... :P


Meeen, søs snakka om at hun skulle legge vokstuk på en krakk, å da stjal jeg selvfølgelig ideen!



Ååååå, så fornøyd jeg ble! :)

9 kommentarer:

moa sa...

hei,hei..
krakken ble jo bare supersøt :0)
..perfekt resultat!
..innom for å ønske deg en fortsatt finfin sommer, nå er vi i feriemodus i heimen!
moaklem

Maliva`s verden sa...

Titter innom for å ønske deg en super fin helg...Go`ide med den krakken der..Klem fra Maliva

lovecountrychabbychicstyle sa...

Den krakken kan du virkelig være fornøyd med! super fin og shabby:) akkurat som vi liker det:)) GOD HELG!!! stor klem fra Lillan

Guttemamma sa...

Hei snuppa,den ble jo kjempesøt!!! Du viser jo SÅ mye fint atte:-)

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

SÅÅÅ nydelig den ble!!!
Jepp, Noa-Noa er tingen :)

Klemmer

Babb sa...

Se der ja, kjempefint!! Min ide, men har jeg kommet så langt? Neida....mangle jo krakk vettu!

Balke gård sa...

hehe, takk for hyggelig kommentar, due r da så grom, atte;-) Og stolkrakken ble jo fin, tenk når oldebarn skal lute krakken og finner oldemors rompeavtykk under der..hehe:-)

God helg fra Marianne...

Trude sa...

WOW så kul krakken ble. Den duken var perfekt for krakken. Takk for kommentar på siden min. Skal nok legge ut flere bilder fra turen. Og av mitt nye dolokk som jeg kjøpte på ferie :-)

Hilde Iren sa...

Så god ide! (husker faktisk at det var noen gamle krakker fra min barndom som hadde nesten samme løsning...) Tror jeg stjeler den også :)
- og siden jeg stjeler ideen måtte jeg nesten legge igjen en TUSEN TAKK for ideen kommentar :)
Hilsen Hilde Iren