onsdag 17. juni 2009

Kjøkkenkos

I et hjørne på kjøkkenbenken her disse fått plass.


Har vel vist en del av det før, menmen bear with me... :P


Mugga er jo som nevnt fra bestemor, litermålet er et loppefunn.



Enda et loppefunn, syntes det ble litt mye jord som vistes i den, prøvde å legge noen steiner oppi, ikke akkurat en suksess, bedre som den er! :)



Denne her har jeg vist før, men den har fått seg anna vinflaske, en grønn som passer sammen med eføy'n min... :)

Vi pussa opp kjøkkenet når vi flytta inn for snart tre år siden, hadde såvidt plukka ut maling før, var veldig mye vi plutselig måtte avgjøre! Når vi skulle plukke ut flis sto vi på butikken å kikka oss forvirra rundt, måtte bestemme farge, om vi skulle ha flere farger, om vi skulle har mønster, størrelse, overflate, farge på fuger, hoooi, gjett om vi var rådvill!! Vi endte litt opp med at "nå må vi bestemme oss" og dere ser resultatet på bildene her. 3 år etter har har jeg endelig begynt å interessere meg for interiør og jeg er kjempefornøyd med skudd-i-mørket-flisene våre... hehe... :)

10 kommentarer:

Guttemamma sa...

Flisene er fine synes jeg, og tidløse!! Tavlen under e kjempefin den også, er jo fint med litt farger innimellom alt det hvite og da:-)

Glede sa...

Fine fliser! Men jeg lo mens jeg leste da.. :)

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Har jammen meg en kopp med skål og asjett som er lik muggen etter bestemoren din, vakker form på den!

Klemmer :)

Anita sa...

Såå koselig med det arangementet i kroken der! masse fint! Ha en fortsatt flott uke!

Maliva`s verden sa...

Zink er tingen,ser jeg...Koselig bilder fra kjøkkenbenken:O)

Shabby Charm sa...

En nydelig mugge og skjønne zink gjenstander du har. Ha en fin onsdagskveld :)

LillaLykke sa...

Så stilig og kreativt! :)

Kari sa...

Den flisa er bare lekker :o)
Skjønner godt at du er fornøyd med det valget.
Jeg har brukt dagen på en frustrerende måte, men det kan du lese om i bloggen min. Jeg blir ikke klokere heller.
Akkurat nå syns jeg shopping er BLÆ!
Men det ordner seg vel etter hver......

Ha en fin kveld fra en frustrert frue*

Babb sa...

Zink e såå fint, så masse av det på hytta vi va å kika på...sukk...

Magny sa...

takk fro koz hilsen...
og du det er dritlekker å bruke spann og panner til slikt... me like...

og for en vakker lita mugge!!!! lucky you!!!

sommerklem, magny***