søndag 21. juni 2009

Hobbybord......

I dag har jeg lagt duk på det sybordet jeg spraya tidligere! Altså satt fast duk på da...


Duken er en voksduk jeg kjøpte på Cornelias Hus forrige helg, restesalg... :D



Sååååh, historien om hvordan jeg føkka opp dette...:

Kjøpte no' slags lim på den lokale altmuligbutikken, skulle fungere på både tøy og tre, det MÅTTE jo bli bra? Feil.... Det endte opp med å vises igjennom! Heldigvis tok jeg bare på ene sia først, og med en strategisk plassert plante ble det borte... hihi.... Resten av duken festa jeg rett og slett med dobbeltsidig teip, fungerte mye bedre! Hadde jeg brukt det på hele kunne jeg jo bytta den ut enkelt også, anbefales!

Menmen, jeg synes duken er så søt at jeg er fornøyd uansett! Får jeg bare daffa meg til å kjøpt pussepapir (og stifter, Datt, husk stifter til stiftpistolen! Aaaarg...!) neste gang jeg er på butikken skal den nok shabbes litt også. :)

Nå har den allerede fått en ny mening og passer på noen av hobbytingene mine!

Her ligger litt utstyr og ting som venter på å bli offer for min vrede.
(Jajaaaa, jeg veit, ikke så fint når jeg ikke gidder å spraye hele skuffa, men det får nå være mååååte på!)

Fin å holde orden på småting i! :)


Bak har den en aviskurv der jeg har litt tekstiler og du kan også skimte toppen på en av mine beryktede spraybokser.... hehe...

Akkurat nå står den på stua, men må finne en bedre plass til den.... Hmmm.... Tror det begynner å bli en smuuule fullt her hos meg.... :P

12 kommentarer:

moa sa...

hei,hei...
den voksduken du har kjøpt er min favorit...både mønsteret og fargen er helt smæsjing :0)
..fortsatt finfin søndag -
moaklem

Glede sa...

Så fint det ble! Og praktisk, med skuffer og aviskurv. Genialt!

Guttemamma sa...

Nydelig mønster på den duken din altså! Og det bordet er jo superpraktisk!! Ler av sprayingen din, hørte om noen som kjøpte hus og da de tok over var det et stort område på soverommet det sengen hadde stått det ikke var parkett på...

LillaLykke sa...

Resultatet ser hvertfall veldig flott ut! Lekkert :)

LYKKEBO sa...

Så flink du er!Så smart med voksduk da! Kjempe søtt lite hobbybord du har fått deg:)

Klem

Babb sa...

Knallfint! Nå skjønner jeg hva du egentlig bruker tiden din på, trening og katta du...ohh yee.... Hobbyprosjektberta!

mi-rachel sa...

bra med litt orden ja.
fin duk også.

rh-bilder sa...

Takk for hyggelig kommentar på bildene mine.

Men knips i vei du.. og prøv og feil. Det er det som er det fine med digitaltkamera... og øvelse gjør mester.

Balke gård sa...

Så fint det ble! Bra du deler tipsene med oss, så lærer vi før vi erfarer;-)

Karna sa...

Et praktisk og flott møbel du har pusset opp, fantastisk nydelig mønster på voksduken!! Vi kan ikke se noe feil...så dette var bare flott!

Ninas Drops sa...

jepp pepp!!
Det er saueskinn fra Ikea du ser på stolene mine..
Men åi da så fin sykurv...skikkelig fin..
Kjøpte meg en nesten lik i forrige uke jeg og...men har lakket den i lilla og gul..hihi...ble fin, men må ha litt mer gulmaling...
Å nå spiller de Donkey Boy på radioen...helt herlig sang de har...heter den ambition eller no...vet du hvem jeg mener?...jeg liker den ihvertfall...
Også har du vunnet så fine premier og...heldige du...
Håper mandagen er fin..
Stor klem fra Drops!

Ninas Drops sa...

ps...
nå spilles Wig Wam...
Å fysjom..ikke så bra...
*fnis*