onsdag 10. juni 2009

Ehm... Spraytabbe...

Det var dømt til å skje! Jeg fikk tatt ett strøk på denne med en type lakk før jeg gikk tom.


Jeg kjøpte disses på loppis for en stund siden, men konkluderte med at jeg egentlig ikke likte dem. What to do? Spray it kanskje? Joda, som sagt fikk jeg til ett strøk, kjøpte ny lakk å spraya på enda et lag. Da skjedde dette!!

Lakken krølla seg opp!! Ups, kanskje ikke samma type lakk nei... Men egentlig synes jeg det ble litt kult...? Tja, i alle fall, nå har jeg prøvd det, neste gang sjekker jeg! :P

12 kommentarer:

Glede sa...

Huff da, ja noen tabber vil det bli. Artig at du viser tabbene også da, det er det sikkert ikke alle som gjør. :)

Babb sa...

Hehe, fort gjort. Men syns ikke det ble så ille jeg;-)

Nr. 21 sa...

Syns det ble litt stilig, jeg! Var iallefall en god ide å spraye dem hvite!

Maja sa...

Ja tenk det hadde vært noe det....oss i en stråbar ved stranden mellom palmer med hengekøyer og blå blå himmel og hav!!!
Ahhhh
Når drar vi??
klem

mi-rachel sa...

eg får aldri til det der spraygreiene.
syns alltid det renner :)

Snøstorm sa...

Hups, ja jeg og sprayflaska er ikke så gode venner hele tiden vi heller, men det ble jo kult da.. Lurer på om jeg burde tatt kurs hos ninas drops, hun er jo helt sjef med spray. :)Tror jeg er for utålmodig jeg for det blir alltid klumpete.

Jeg har tagget deg med en meme greie på bloggen min. :)

Liv Elin sa...

ups...jaja , var da godt det "bare" var loppefunn da - og ikke noe annet mer dyrt og verdifullt ! den krakelerte effekten av sprayen ble jo litt spennende da !

Maja sa...

Hehehe...den er grei;)

Villa Kos og Kaos sa...

Man lærer så lenge man lever..men jeg å synes det hvite fatet ble kult, litt sånn krakelert på en måte!
Spray i vei du, det er jo så morsomt!!

Ha en flottings dag!
G-C

siren sa...

ups...gjorde noe lignende jeg også en gang, men da med oljemaling som grunnlag og spraymaling ovenpå. Syns egentlig det så litt kult ut jeg, og ser jo fint ut på avstand! :) Ha en fiin kveld! :)

Kari sa...

Effekten ble da vel litt stilig?
Og det ble mye finere i hvitt!
Men jeg kommer på at jeg har et lignende sett i tinn som jeg kjøpte på en bruktbutikk for en tid tilbake, så du gav meg en liten ide der. Det settet stablet jeg nokså langt bak i et skap i går, men det skal kanskje hentes frem igjen.... En dag det er oppholsvær.....
Ha en fin kveld!
Min blir definitivt innendørs, og jeg lurer faktisk på om jeg skal fyre...... Er det juni det står på kalenderen eller står det jul?
Jeg har min tvil for øyeblikket....

Hege sa...

Pøh-spray ivei,øving gjør mester!!
Desuten så det nesten litt kult ut:-)
Ha en kjempefin helg, klem Hege ( som eelsker spray!)